Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi  allemaal, even een vraagje.
Vrijdag 16 maart overduidelijk mijn eisprong gevoeld, stekende pijn uitstraling naar rug /zij, heeft enkele uren aangehouden.
Nu word ik vanmorgen wakker en voel ik allemaal steekjes van beneden. Soort naaldenprikjes die herhaaldelijk terug komen. De pijn is dus niet continue aanwezig. Afgelopen dagen wat trekkend gevoel gehad, wat nu niet zo het geval is.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Alvast bedankt. 

@Kimbly, fijn dat je daardoor wat relaxter bent nu. Dat kan ook helpen! Rust in je lijf.. Hoop het voor je! Ga voor ons duimen dat we beide met pasen zwanger zijn! ? (en misschien dan ook al weten) 
@waitingfornrtwo.. dus nu afwachten!! Elke keer weer spannend he!
@TesH, innesteling is gemiddeld 9 dagen na je eisprong. Natuurlijk verschilt dit per persoon... 
@Beautygirl, goed hoe je erin staat! Succes deze cyclus?
@halfwaythere, geen idee.. probeer zelf niet te veel bezig te zijn met kwaaltjes en steekjes en dergelijke. Ik voel in de twee weken na mn eisprong ook vaak in mijn rechterlies kleine steekjes.. en tot nu toe was dat elke keer helaas geen zwangerschap. Maar duim voor jou dat het een goed teken is!! 

Hoi dames, ik kom ook weer even lezen. Het is hier nog steeds net zo spannend. 
Mijn operatie is inmiddels bijna 6 weken geleden. Moet sowieso nog tot half mei wachten totdat ik weer zwanger mag worden ivm die spuit die ik eerst heb gehad voor mn BBZ. Vorige week voor het eerst weer mn menstruatie gehad, dat viel wel even zwaar. Je wordt dan weer even met je neus op de feiten gedrukt. Emotioneel gaat het wel wat beter, soms nog wel huilbuien maar een stuk minder gelukkig. Lichamelijk gaat het prima, af en toe wat lichte pijn na de seks maar dat wordt ook al weer minder gelukkig. Over 1,5 week gaan we heerlijk een week naar Turkije, daar ben ik ook wel echt aan toe. 

Laindey, wat zalig even een weekje er tussenuit! Lekker tijd voor jullie samen. Kan me voorstellen dat je daar enorm na uit kijkt na deze heftige tijd! Heel veel sterkte en geniet van jullie vakantie! ?

Hoi meiden, hopelijk kunnen jullie mij helpen.. Ik ben eind oktober 2017 gestopt met de pil en sindsdien heb ik 3 regelmatige cyclussen gehad van 38/39 dagen. Deze maand ovulatietesten gebruikt van clear blue met dubbele hormoon indicator maar geen eisprong gevonden, alleen verhoogde vruchtbaarheid (knipperende smiley). Ik ben netjes begonnen met testen op de dag dat moest volgens de omschrijving. Gister op cyclusdag 27 een "klodder" bruin bloed overdag en gisteravond flink wat bloed bij het afvegen dus ongesteld. Tampon in gedaan met de gedachte menstruatie is nu echt begonnen, gaan slapen en vanmorgen was deze aan 1 kant rood/bruin maar aan de andere helemaal niet (sorry voor de details). Sinds vanmorgen ben ik weer bloed verloren maar weer niet meer dan een halve tampon totaal tussen 08.00 en 15.00. Ik heb rugpijn en buikpijn zoals ik die bij een menstruatie ook heb maar het zet dus niet echt door terwijl dat normaal gesproken wel het geval is. Iemand hier ervaring mee? Normaal zou de menstruatie allang echt hebben doorgezet, maar aangezien ik geen eisprong heb gevonden lijkt een innestelingsbloeding me onwaarschijnlijk, zeker ook omdat ik nog 11 dagen voor NOD zit.

Sorry, lang verhaal maar hopelijk herkent iemand dit.

Terug
Bovenaan