Wachten op NOD, wie nog meer?

@x-marinaJe cyclus kan door heel veel omstandigheden onregelmatig worden; stress, griepje etc.Wanneer je het niet vertrouwd zou ik een test doen als je menstruatie uitblijft wanneer deze eigenlijk zou moeten plaatsvinden.Heel veel succes! 

@freragon spannend! Succes nog even met wachten!
@laindey geniet van jullie vakantie!
@x-Marina het lijkt mij inderdaad ook geen innestelingsbloeding. In principe kan het een jaar duren voordat je helemaal ‘ontpilt’ Bent, dus misschien heb je daardoor nu een wat onregelmatige cyclus?

Ik ga langzaamaan mijn vruchtbare periode in. Dag 14 van mijn cyclus vandaag. Ik verwacht zo rond dag 28 een eisprong, dus ik heb nog even haha. Minder spastisch mee bezig dan vorige ronde!

@laindey wat fijn dat je er even tussen uit gaat. Ga er maar heel erg van genieten, je hebt het verdiend ! 

Voor alle andere dames, zo fijn om hier met elkaar de wachttijd(en) door te brengen. Dat wachten duurt lang. Ik heb van het weekend denk ik mijn eerste eisprong na mij miskraam gehad, ik denk als ik de testen van de action goed heb afgelezen ? ik wil ze toevoegen maar geen idee hoe dat moet.

succes iedereen ! 

Ik word nu toch wel een beetje 'nerveus' 2 dagen tot mijn nod.. Ga niet testen vrijdag, maar wacht een paar dagen langer. Maar wel onwijs spannend! Voel niets bijzonders verder.. Dus geen reden om te denken dat ik zwanger ben, maar hey! Wie weet ?

Afgelopen dagen veel kwaaltjes gehad. Misselijkheid, naar gevoel in m'n onderbuik. Alsof er iets zat te trekken. 
Sinds gisteren ineens het gevoel dat ik absoluut niet zwanger zou zijn en vandaag ook geen kwaaltjes meer... 
Ik denk dat mijn eisprong verlaat is en deze week heeft plaatsgevonden ipv de 16e.
Hmm vreemd dit, maar we zullen zien 

@Rvis ja ook zonder kwaaltjes heel spannend.. Ik blijf duimen voor je! 

@Halfwaythere lastig blijft het he. Dan moet je dus nog wat langer wachten op je nod. Zet m op!

@waitingfornrtwo
Ja ik ben er bang voor. Maar zitten pas in ronde twee. Dus kan alle kanten op.. We blijven gewoon door klussen, is absoluut geen straf voor ons haha enn ook zeker geen moet. 

Terug
Bovenaan