Wachten op NOD, wie nog meer?

@waitingfornrtwo
Hier is alles rustig, geen kwaaltjes qua zwangerschap of menstruatie. 
Met mezelf afgesproken dat ik elke week op zaterdag een testje ga doen. Vandaag negatief. Maar er zullen zien. 

Ik ben vandaag 2e dag overtijd! Spannend hoor, totaal geen kwaaltjes.. Maar vooralsnog ook geen teken van menstruatie. Kan dus alle kanten op. Vandaag wel n testje gekocht, als ik morgen niet ongesteld word ga ik maandag een testje wagen...... ?

Ongesteld! Weer door naar de volgende ronde.. Wel wat teleurgesteld. Maar goh, t went zo langzamerhand.. ? Nou meiden.. Lees af en toe mee maar kom wel weer meepraten als ik in mijn wachtweken zit. Of mss als ik mijn hsg heb gehad. Iedereen die nog wacht, succes! Duim voor jullie.. ?

Hoi lieve dames,
wat balen voor degene die door zijn naar de volgende ronde :(.
ik had vanochtend een positieve test met een licht roze streep. Het is nu 1 dag voor mijn NOD. Ik kon mezelf niet inhouden om niet te testen. Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Vind het wel heel erg spannend allemaal!
ik hou jullie berichtjes nog even in de gaten!

@RVis, balen! Maar houd moed!

@TesH gefeliciteerd! Wat fijn! Veel last van kwaaltjes?

Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, althans dat denk ik. Ik verwacht over 7 dagen mijn eisprong, maar gebruik deze cyclus geen testen. Ik hooop het zo...

@sammm
ja ik had dinsdag een bruin innestelingsbloed gehad en daarna kreeg ik allerlei kwaaltjes. Krampen in de buik, weeeig, hoofdpijn, pijnlijke borsten, onderrugpijn en dikke melkachtig witte afscheiding. Maar zelfs met zoveel symptomen durf je het niet te hopen.
ik had wel ovulatietesten gebruikt maar heb nooit een dikke knalstreep gehad, dus dat wist ik niet eens zeker.

@TesH snap ik! Elke keer als ik iets voel denk ik dat ik het me inbeeld, wat tot nu toe ook zo was haha. Maar gelukkig is het bij jou echt! Geeft wel hoop om te horen dat jij ook een knalstreep op je ovulatietest krijgt. Vorige cyclus heb ik wel donkerdere streepjes gehad, maar ook geen knalstreep.

Terug
Bovenaan