Wachten op NOD, wie nog meer?

@Beautygirl dat misselijk worden bij honger hebben had ik tijdens mijn eerste zwangerschap heel erg de eerste 14 weken. Dat klinkt mij dus heel goed in mn oren (hoe vervelend ook voor jou). Lekker rustig aan en altijd een crackertje bij de hand! Ik duim voor je op goed nieuws vrijdag. 
@Christaaa nieuwe ronde nieuwe kansen dus. Goed dat je het wat relaxter wil gaan aanpakken. Succes!

Meiden ook ik zit met jullie mee te wachten! Redelijke controlfreak, ik weet dat is niet handig als je zwanger wilt worden. Maarja stop er maar eens mee.....
Afgelopen 2 dagen ligt bloedverlies gehad en a.s. zaterdag is mijn NOD. Hebben jullie ook ervaring gehad met dat je al denkt symptomen te hebben. Zo heb ik mega honger, grotere borsten en dat lichte bloedverlies vond ik ook verdacht, in positieve zin. Of zit ik mezelf lekker voor de gek te houden? 
Ik duim alvast voor jullie! (En mezelf ;) )

@waitingfornrtwo ik hoop het ?? niet fijn en blij als ik weet waardoor het komt. Ik zorg gewoon goed mezelf dat ik het belangrijkste. En vanavond lekker optijd slapen! 
Hoe voel jij je? 

@beautygirl goed zo! Lekker je rust pakken. Ik voel me goed. Nu vijf dagen na ovulatie dus kan ook nog niet zijn ingenesteld denk ik. Ben er wel veel mee bezig merk ik dus veel afleiding zoeken ;)

Snappen dat je er veel mee bezig bent. Sinds mijn lichte bloeding vorige week ben ik er ook wel meer mee bezig. 
@waitingfornrtwo ik ga voor je duimen

@waitingfornrtwo Ahh ook weer in het wachtbankje, spannend!
@beautygirl ooooh jouw klachten klinken echt positief! Ik denk echt dat je zwanger bent!
@mevrouwtjeM, het kan allemaal, maar soms houdt ons lichaam ons ook voor de gek helaas! 

Hier weinig klachten, maar wel veel last van mijn onderrug.. kan slecht teken zijn, maar heb ook veel getild haha. Geen bloed nog ?

@sammm ik ga ook keihard duimen voor jou! Het is echt zo spannend!
Voor de zekerheid mijn hamburger maar doorbakken gedaan vandaag want je weet het maar nooit. 

@Beautygirl hoe voel je je vandaag? Nog zo moe. Zou ik ook doen die hamburger. En alleen nog maar hardgekookte eitjes! Ik eet in de week voor mijn nod ook geen filet etc. Misschien overdreven maar voelt beter..Overmorgen ga je "mag"  je testen, spannend. Ik leef enorm met je mee. Succes met de laatste wachtdag!
@Dyronne heb je nog getest?

Terug
Bovenaan