Wachten op NOD, wie nog meer?

@waitingfornrtwo wat lief dat je aan me denk elke dag! Vanochtend en vanavond misselijk! Moe nog steeds maar overdag viel het iets mee, veel afleiding! Die pauzes heb ik wel echt zo hard nodig en ook optijd eten. 
Hoofdpijn kwam helaas ook weer opzetten. Vriendinnetje snapt niet dat ik nog niet getest heb. Nog 1 dag sterk zijn en vrijdag als we wakker zijn gaat het gebeuren. Ben best bang voor teleurstelling, mogen jullie best weten. 

@waitingfornrtwo  voorkomen is beter dan genezen toch :)! Ik hou zelf niet van rood vlees, dus ik hoef daar helemaal geen rekening mee te houden haha. 
@beautygirl Ahh de klachten worden alleen maar duidelijker joh! Maar ik snap datje bang bent om teleurgesteld te worden!

@Beautygirl hmm sushi is ook mijn favoriet!
Gisteravond last van mijn onderrug. Dat is wel een zwakke plek sinds de geboorte van mijn zoontje. Zou het dan iets betekenen. Haha verder voel ik niks hoor dames en ik geloof dat een innesteling pas dit weekend zou kunnen zijn. 

@ElienS o wat stom dat je test negetief is. Zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop! Hoe voel je je?
@Samm haha dat scheelt wel :) 

Ik heb morgen mijn NOD. Ik kan me niet inhouden, wel het gevoel ongesteld te moeten worden maar onverklaarbaar veel zin in zuur eten. Heb al 12 Sensi zwangerschapstesten in huis, was toen een aanbieding ?. Vanmorgen getest en kreeg dit binnen 10 minuten met licht roze streepje met morgen dus mijn NOD. Wat denken jullie? 

Hoe upload ik foto's? 

@Beautygirl en @Samm ik ben zooo benieuwd naar jullie uitslag morgen! Alleen jullie engelengeduld verdiend al een positievetest! Ik ga echt duimen dat jullie morgen een mooie knaltest in handen hebben!
@Dyronne hoe is het inmiddeld met jou?
@Waitingfornrtwo ik zit bij jou op het wachtbankje... Donderdag 12 april mijn menstruatie gekregen en ik weet dat ik ergens vanaf vrijdag tussen afgelopen dagen mijn eisprong heb gehad, maar wanneer precies is mij een raadsel en dus ook wanneer mijn nod precies is... Sinds gister voel ik alweer van alles aan mijn borsten en baarmoeder dat ik weer ga denken; zou het? Hopelijk slaagt de innesteling dan! Zooo frustrerend om het los te willen laten terwijl dit onmogelijk is door alles wat je voelt!

Nog steeds spannend hier dames!! 

Beautygirl, klinkt goed! Jouw tekenen... maar snap dat je nerveus bent! Goed dat je gaat wachten!

Mijn NOD komt ook in zicht... 1 mei☺ Erg spannend, ook omdat ik van baan gewisseld ben en 1 mei is mijn eerste werkdag! Dus dubbel spannend! Ga dan ook niet testen.. Probeer het een weekje uit te stellen. Tamponnetje erin en werken?... ??

Terug
Bovenaan