Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik heb sinds gister menstruatie krampen!
Volgens mijn kalender de 18e ovulatie gehad (gebruik geen testen zit pas in ronde 2). 
Maar nu dus sinds gister menstruatie achtige buikkrampen! Zo spannend! NOD officieel 2 mei! Ben benieuwd of ik nog meer “klachten” ga krijgen. Heb ook echt gevoelige borsten!

@niroflo @rvis wachten is zo lastig maar liever dan te vroeg. Vandaag al mijn 44 cylcus dag en de vorige keer ging ik op de 44 dag menstrueren. Dus ik mag nu pas testen!
En omdat ik afgesproken heb om op een rustig moment te testen met mijn vriend, verplicht ik het me om te wachten.

Spannend Beautygirl! En logisch dat je bang bent om teleurgesteld te worden... maar wij duimen allemaal voor je! En voor Samm natuurlijk!
@Dyronne hoe is het met jou? Nog steeds niet ongesteld?
@Rvis spannend! En gefeliciteerd met je nieuwe baan! 
ik zit inmiddels weer iets beter in mn vel. Met mn vriend afgesproken om niet te tempersturen, geen ovutesten te doen en niet in mn app te kijken. Ik hou me er braaf aan en het voelt tot nu toe best goed :) 

Hoi hoi

Ik ben nog steeds niet ongesteld..en de testen blijven negatief.. misschien is de bruine afscheiding dan toch menstruatie geweest??? Ondanks 4 dagen te vroeg??
Woensdag naar de huisarts..kijken wat hij zegt..

Thanks dames! Echt blij met alle support hier!
@EPF klinkt goed!
@zoenova wat fijn dat je je wat beter voelt! Geeft rust he zonder ovulatietesten!
@rvis gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@dyronne daar lijkt het dan wel op inderdaad..

Ik word ondertussen toch wel zenuwachtig! Ik voel wel dingetjes, maar ik kan me ook voorstellen dat ik dat mezelf aanpraat.

@sammm nog 1 nachtje en dan weten we het! We houden het tot morgen ochtend nog even spannend voor ons zelf en de rest. 
Hier ook wat zenuwen maar dat komt vooral omdat ik geen teleurstelling wil. 
We kunnen het! Ik test waarschijnlijk pas na 10 uur dus waarschijnlijk niet eerder een bericht

Terug
Bovenaan