Wachten op NOD, wie nog meer?

@sammm @beautygirl heel veel succes morgenochtend!! Ik denk aan jullie en hoop op twee dikke vette strepen✌️!!!

@zoenova fijn dat je je weer beter voelt. Goede insteek ? hoop dat het beetje rust brengt.

Jammer voor je Sam! 
Duim voor jou Beautygirl.... Ik kom over n uurtje nog n keertje kijken hier!
Ik moet nog n paar dagen wachten... Spanning stijgt merk ik nu. Mijn borsten en tepels voelen anders dan normaal. Ik heb ergens een goed voorgevoel, maar durf dat niet zo goed te hopen! ?

Een positieve test is ons ook niet gegunt. Hier was die ook negatief en vriendlief was ook een beetje teleurgesteld. ??
dan moet ik er maar vanuit gaan dat mijn menstruatie vorige week was en waarschijnlijk begin volgende week mijn vruchtbare periode is! Stom!!! 
Wel blij dat we samen getest hebben. 

Wat balen zeg! Had goede hoop bij jou dit keer!! Fijn dat jullie samen getest hebben, dan hebben jullie wat steun aan elkaar. Ik ken de teleurstelling zo goed, dus begrijp hoe je je voelt. Wij allemaal hier denk ik.. Uiteindelijk is het voor ons allemaal een keertje raak! ?

Liefs

Stomme negatieve testen! @samm 
hier wel gedacht op een positieve test, maar het mocht niet zo zijn. Waar komt de moeheid, misselijkheid, hoofdpijn en een rommelige onderbuik dan vandaan? Soms zou ik me lichaam wel eens willen begrijpen. 
Hopelijk hebben de andere dames wel binnenkort een positieve test in handen?

Terug
Bovenaan