Wachten op NOD, wie nog meer?

Jeetje meiden wat jammer... ik heb zo geduimd voor jullie!! :(
Wat kan je lijf je in de war brengen he.. ik kan me voorstellen dat jullie teleurgesteld zijn.
gelukkig heben we iemand om blij voor te zijn iig.. @wendyjason hoe gaat het met je?

@Samm & @Beautygirl neeee wat super stom zeg! Ik snap jullie teleurstelling heel erg. Bizar hoe je lichaam je voor de gek kan houden en zo niet leuk.
@beautygirl wel fijn dat je het nu niet alleen hebt gedaan maar dat je vriend met je meevoelt toch? Nu dus blijkbaa alweer snel je vruchtbare periode dat is dan weer positief. 
Dikke knuffel voor jullie lieve dames! Moet toch echt een x een positieve test komen!

@waitingfornrtwo ik weet niet zeker of mijn vruchtbare periode er is volgende week. Maar als ik de app invul met menstruatie vorige week 2 dagen dan is komende dinsdag mijn vruchtbaarste dag. 
Ja, samen testen is heel fijn. Raad ik iedereen aan, anders moet je zelf de teleurstelling hebben en dan kan je het delen. 
Ben nog steeds niet de oude, misschien te vroeg getest en vanochtend ook nog misselijk en overgeven. Ben nu ook gewoon heel verdrietig, gelukkig wel wat afleiding gehad vanmiddag

@Samm en @Beautygirl wat ontzettend naar dat jullie beide na zoveel geduld allebei een negatieve test hebben! Iedereen hier had zo'n goede hoop voor jullie! Hoelang zijn jullie nu beide precies bezig en hadden jullie enig idee rond wanneer jullie eisprong ong was? Gelukkig hebben jullie allebei veel steun aan jullie partner! 

@niroflo zonder partner testen had ik niet gekund. Heb de echt gisteren nog wel wat tranen gelaten en in slaap gevallen uiteindelijk. Ik ben gestopt met de pil sinds eind augustus. Waar er tot nu 3 maanden bij zaten waar het onmogelijk was om in de goede periode seks te hebben. 
Ik dacht dat ik het wist zonder ovulatie Testen maar ik snap mijn lichaam helemaal niet meer. Vandaag gewoon weer lekker afleiding en morgen gaan we het sowieso even gezellig maken.

Dank voor de lieve woorden allemaal! :) Dat doet goed! Ook ik heb even behoorlijk gehuild. Ik hoop dat ook dat mijn menstruatie nu gewoon snel begint. Sinds gisteren wel veel steken, maar nog altijd geen bloed.
Ik ben in april 2017 gestopt met de pil en sinds december echt serieus (ovu testen, getimed gezellig enz) aan het proberen. 

Allemaal weer door naar de volgende ronde :(
wij zijn ook al sinds maart 2017 bezig (met mk in aug). 
Zonder ovulatietesten geeft wat rust in je hoofd maar met een onregelmatige cyclus is het ook weer heel lastig als je niet precies weet wanneer... 
gelukkig kunnen we hier een beetje stoom afblazen met elkaar! We gaan die positieve test echt binnenkort een keer vasthouden!! 

Hier 5 dagen voor nod. Ik voel af en toe steekjes in Mn liezen maar verder niks. Verwacht er weinig van deze ronde. Ik ga proberen pas over 1 week te testen. Dat wachten vind ik zooo lastig!

@beautygirl hoe voel jij je? Wel weer fitter of blijven je klachten bestaan ?

Terug
Bovenaan