Wachten op NOD, wie nog meer?

Waitingfornrtwo we gaan bijna gelijk, ik heb m as dinsdag. Ga ook niet testen. Geen idee of ik zwanger ben.. Had eerst wel n goed gevoel, maar eerlijk? Ik heb totaal geen idee. 

Wat spannend @rvis en @waitingfornrtwo! Ik ga keihard duimen voor jullie.
ik zal iets minder online zijn maar stiekem nog wek af en toe reageren en meelezen. 
@waitingfornrtwo ik heb in de nacht van vrijdag op zaterdag heel slecht geslapen omdat het me meer deed dan ik dacht. Dus wel heel moe geweest gisteren. Raar maar mijn klachten zijn een soort van weg denk ik. Vanochtend wel een hele vele steek gehad bij mijn onderbuik rechts. 

@Beautygirl en @Sammm hebben jullie nu wel het idee/gevoel te weten waar jullie aan toe zijn of blijft het nog steeds allemaal heel raadselachtig? 
@Waitingfornrtwo en @RVis ik doe met jullie mee! Verwacht rond zondag mijn nod en voel me sinds afgelopen woe ook weer hetzelfde als vorige maand en toen was het raak alleen werd het helaas een vmk. Sinds vrijdag ook innestelingspijn??? Alleen is deze pijn veel heftiger dan vorige maand. Ons dochtertje van 4 vroeg van de week trouwens op eens: Mama, ben jij zwanger? Terwijl ze niet weet dat we hier mee bezig zijn...
@Dyronne hoe is het nu met jou?

@rvis, waitingfornrtwo en noriflo: spannend!! Hopelijk snel een positieve test in handen!
@noriflo nee het lukt me nog niet los te laten. Intussentijd op dag 47 van mijn cyclus, langste tot nu toe. Geen bloedverlies. Klachten nog steeds aanwezig: veel afscheiding, moe, grotere borsten.. even afwachten dus nog! Mocht ik volgende week zaterdag nog niet menstrueren doe ik nog maar een test..

@Beautygirl wat lief van je! Ik snap wel dat je daar onrustig van slaapt. Het is en blijfft gewoon verdrietig een negatieve test. Bizar hoe je lichaam je blijkbaar voor de gek houdt:(
@Sammm Wie weet toch nog hoop. Ik hoop het echt voor je meis, zou zo fijn zijn als het wachten beloond wordt.
@Rvis @ Niroflo wat spanned zeg. Fijn dat jullie nog met me meewachten. Ik vind de vraag van jouw dochter wel echt bijzonder @niroflo dat zou me wat zijn als ze het gewoon voelt. En als je weer die symptomen hebt. 
Ik voel nog steeds af en toe steekjes maar vraag me ook af of ik me dat niet inbeeld..spannende dagen met aftellen en hopen op geen mensturatie..Als die uitblijft ga ik volgend weekend testen. 
Sterkte dames!

@Niroflo oh bijzonder zeg! Spannend!

Ik heb toch ergens het gevoel dat het wel eens zo kan zijn.. mijn borsten voelen anders.. buiten t feit dat ik soms wel eens grotere en pijnlijke borsten heb voor mijn nod.. zijn nu mijn tepels gezwollen, (steken echt als zon puntjes vooruit, zo raar?) ze zijn heel gevoelig en jeuken af en toe eventjes. Ook kan ik de week voor ik ongesteld moet worden normaal heel goed naar de wc.. Nu heb ik wat obstipatie en *huhm* aambeien?.. Nu heb ik die wel al eens wat eerder gehad dus dat zie ik niet meteen als een teken.. Ik ben vooral erg met mijn borsten bezig! Ik merk dat ik nu erg nerveus word en t liefste antwoord wil! Poeh.. SPANNEND. 

@Rvis oh wat spannend! Toch wel symptomen nu. Ik ben erg benieuwd. Wanneer ga je testen als je menstruatie uitblijft?
Ik heb hier nog steeds geen symptomen op af en toe wat krampjes/steekjes in de richting van mn liezen en wat lage rugpijn. Ik merk dat ik nu echt bijna niet meer te houden ben om niet te gaan testen. Toch proberen tot het weekend af te wachten of ik al dan niet ongesteld wordt... brrr de laatste dagen zijn wel het ergst! 

Terug
Bovenaan