Wachten op NOD, wie nog meer?

Ja geen idee... Ik wil toch n aantal dagen wachten. Liefst tm vrijdag.. Heb vandaag laat in de ochtend omdat ik er vanacht bijna niet van kon slapen een testje gedaan. Heel dom, want mijn nod is morgen dus kan op zn vroegst woensdag testen en t was niet eens met ochtend urine. Dus hartstikke negatief natuurlijk.. Maar moet wel zeggen dat ik daardoor nu wel weer relaxter ben. Ik was er zo "nerveus" van geworden dat ik echt in mijn hoofd al bijna zeker wist dat ik zwanger was?! Die borsten-symptomen lieten mij maar niet los. En nu ben ik weer even met twee benen terug op aarde! Haha sorry dit klinkt vreselijk stom, maar kan het niet anders omschrijven. Ga proberen te relaxen en morgen mijn eerste werkdag, dus ga me daarop focussen. 

En idd, laatste dagen zijn t ergst! Tm gisteren ging t me goed af...... 

@Rvis oef dat is een tegenvaller. Maar wat je zegt nog niet je nod en geen ochtendurine en nog symptomen. Dus blijf hoop houden! Wel fijn dat je het nu weer even meer los kan laten. Veel succes morgen! Die dag gaat in ieder geval zo voor bij. Wat ga je voor werk doen als ik vragen mag?
Voor mij komen er twee vrije dagen aan en dan mijn nod. Dus ik ga me proberen in te houden. Moet zeggen dat jouw reactie me weer even op mn plek zet om het nog niet te doen. Morgenochtend gauw plassen dan is mijn ochtendurine kans/testoptie weg ;-)

Haha ja inderdaad! Doe het maar niet! Je kan beter afwachten. Adviseer ik ook steeds aan anderen, maar ik kon me strx niet meer inhouden. Gelukkig was t voor mij meer n wake up call dan een teleurstelling. Tuurlijk was het leuk als ie positief was geweest, maar nu ben ik wel relaxter. 
Succes en ik hou t in de gaten hier!!!  ??

Oh nee RVis! Nooit testen voor NOD! Ik snap en weet uit ervaring dat het heel moeilijk is. Stomme negatieve testen! 
@waitingfornrtwo ik ben weer een beetje mijn normale leven aan het oppakken zonder symptomen. Eindelijk! Wat kan je toch schijnzwanger zijn, stom! Ik ga er vanuit dat mijn NOD na goed rekenen van 34 dagen zondag mijn eisprong is.
vandaag weer heerlijk met mijn nichtje geknuffeld! Wat een heerlijk kindje is het

@niroflo
Hoiii goed hoor..als ik dat laatste gedoe zie als menstruatie moet ik nu aankomende vrijdag weer ongesteld worden.. ik ga woensdag wel even aan de huisarts vragen wat dat nou was..
Hoe is het met jou??

Ik denk toch dat ik ga menstrueren.. zucht. De pijn in mijn tepels en borsten lijkt af te nemen. Dat zie ik als een grote kans om ongesteld te worden? Voor de zekerheid maar n tampon in.. Hoef ik niet constant te lopen checken. ? 

Hoe gaat t met jou waitingfornrtwo? Ingehouden met testen? 

@Rvis nee! Ik wou met gaan vragen hoe je je voelt. Hoeveelste cylcus dag zit je? Ik had zo gehoopt dat het deze keer wel positief was voor je!!
@waitingfornrtwo hoe voel jij je? Heb je een idee dat je wel een zwanger kan zijn?
@dyronne voor jou ook spannend! Wanneer ga jij testen?

@beuatygirl 
Ik heb weken geleden al zo vaak getest dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb... ik wacht de volgende menstruatie wel af..
Hoe gaat het bij jou?

Terug
Bovenaan