Wachten op NOD, wie nog meer?

@Rvis wat stom zeg :( Maar het is nog niet zover, houd moed!
Ik heb me ingehouden maar kostte wel enorm veel moeite... Ik voel nog steeds niks behalve de lage rugpijn en soms wat steekjes. 

@Beautygirl hoe voel jij je? Ga je weer vol goede moed voor een nieuwe ronde? Niet bij de pakken neer zitten hoor! Er komt echt een x een positieve test. 
@Niroflo hoe voel jij je? Nog in kunnen houden met testen?

Gelukkig hier nog geen menstruatie te bekennen.... ?
Wel ben ik vandaag best emotioneel, al een paar keer gemerkt. Hormonen?? 

Hoi lees al tijdje met jullie mee. Hier 12 mei nod... spannend! Heb hele gevoelige borsten aan de zijkant. Maar dat kan ook niets betekenen natuurlijk... 

@rvis ahhh balen dat je symptomen afnemen, maar zolang je nog geen menstruatie hebt...
@dyronne begrijpelijk! Hopelijk blijft die volgende menstruatie gewoon weg ;)
@superjuffie spannend! Eerste ronde?

Ik ben nog altijd niet ongesteld.... dag 49 inmiddels. Heb intussentijd niet meer getest.

@sammm nee 2e ronde na verwijderen spiraal. Eerste ronde was even afwachten hoe mn cyclus zou zijn. Wel voor 2e kindje. Hebben al een dochter van 3. 

@waitingfornrtwo soms wil ik niet meer. Wil ik gewoon lekker even zonder een app te moeten bijhouden waneer eisprong is en menstruatie. Er worden ook gewoon teveel mensen zwanger om me heen. Het zal de leeftijd wel zijn. 
We gaan gewoon verder, maar soms heb ik heb ik het gewoon best wel zwaar. Maar ik kan het! 

@Beautygirl ik snap je helemaal. Super lastig maar volgens mij ben je super sterk! Zo confronterend he al die zwangere mensen om je heen. Hele dikke knuffel voor jou. X

Terug
Bovenaan