Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik heb ff een gekke vraag (of misschien een hele normale) is het gevaarlijk als je kort na de eisprong filet american eet’ of biefstuk ? Of is dat pas gevaarlijk na de innesteling ? Ik rook en drink sowieso niet’ maar ik heb een verjaardag en we gaan daarna met de familie uit eten. 

Oh ann! Spannend.. Wanneer moet je weer terug? Bij mij was er vorige maand op cyclusdag 11 een follikel van 22mm... En ik zit nu ook op cyclusdag 10! We lopen inderdaad gelijk met onze cyclus! 

Spannend allemaal. Renate heb je minder last van de bijwerkingen ??? Ik heb donderdag mijn nod. Super spannend want ik heb sinds vandaag steken in mijn onderbuik en heel moe. Ook gevoelige borsten en ruik alles..: maar goed je lichaam kan je goed voor de gek houden omdat je zwanger wilt zijn. Haha.. liefs 

Iris, nee helaas niet.. heel erg veel last van mijn huid, en vandaag ook echt supermisselijk. Heel vervelend. Het is ook net alsof ik mijn follikelgroei kan voelen.. Ik vraag mij bijna af of ik morgen niet even de arts moet bellen... Iemand ervaring hiermee? (Bij het slikken van clomid) 

Klinkt bij jou alsof het wel eens raak kon zijn! Benieuwd of je het volhoudt om niet te testen tm donderdag..... Succes... 

Renate ik had precies hetzelfde met de Clomid. Heel misselijk, futloos , en buikpijn . En heel veel opvliegers . Ik heb het 3 maanden gegeven om te wennen . Na 3 maanden was het nog hetzelfde en nu Letrozol en dat is een stuk beter. Netjes een eisprong met 14 /15 dagen en follikel 24 mm. Groter dan met de Clomid toen waren mijn follikels 18 -22 mm. Je kan altijd bellen en overleggen of je dit door slikken of overstappen.. hoe lang slik je nu de Clomid ? 3 dagen? Iemand anders op dit forum ervaring met Clomid of andere medicatie ?ja heel spannend! Ik ga dat hopelijk volhouden hihi 

Jeetje wat heb ik veel gemist! 
Ik heb denk ik a.s. vrijdag mijn nod. Vind het ongelooflijk spannend en doodeng...
Nu in ronde 5....heb geen bijzondere dingen, alleen hier en daar last van pijn in onderrug en aan de kant van mijn eierstokken...maar ik durf me nergens aan vast te pinnen.
Ik wens jullie allemaal ook heel veel succes en degenen die zwanger zijn, wat ik gemist mocht hebben, van harte!!

Terug
Bovenaan