Wachten op NOD, wie nog meer?

Heb ik net nou een heel heel klein beetje oud bloed gevonden. Dus ik denk en ben bang dat binnen nu en morgen mijn menstruatie begint.
heb wel even lopen rekenen (aangezien ik denk te weten wanneer mijn eisprong was) dat ik nu 9 dagen na mijn eisprong zit. 
Mocht mijn menstruatie beginnen. Dan ga ik volgende maand toch 1 keer ovulatie testen gebruiken. Wat zijn nou echt de aller beste volgens jullie? 

Action heb ik eerder gebruikt en werkte totaal niet bij mij. Clear bleu is mijn laatste optie. 

@Niroflo wat goed dat je op de testen zelf wel een heel groot verschil hebt gezien. Dan zal je hcg idd net onvoldoende zijn geweest om 3+ aan te geven. We zitten wat dat betreft in hetzelfde schuitje. Moeilijk he dat wachten maar ik denk idd wel dat het echt beter is. Als we de echo hebben weten we dan ook echt of het wel of niet goed is. Dan hoef je niet meer te twijfelen of er een week later wel een hartje gaat kloppen (hoe hard en onwerkelijk dat ook is). Nog 2 weken, aftellen!
@Beautygirl Hmm kan wel weer twee kanten op dan of vroege menstruatie of innesteling. Wat super lastig zeg. Ja ik snap wel dat je met zo'n onregelmatige cyclus wel weer ovulatietesten gaat gebruiken. Had je bij de action testen helemaal geen oplopende streep? Want anders zou je ze kunnen combineren met clearblue om de kosten te besparen? En ik heb ook wel goede verhalen gelezen over sensitest. Die zijn ook niet duur en wie weet beter dan action? Overigens niet uit eigen ervaring. Ik heb de action testen gebruikt en had daarbij wel een oplopende streep maar de streep is nooit zo dik geweest als de teststreep. Als je wil kan ik wel een foto van mijn vermoedelijke eisprong met de action testen sturen? 

@waitingfornrtwo ja het kan twee kanten op! Ik zit inmiddels op dag 30, betekend wel dat mocht ik menstrueren dan gaat mijn cylcus in iedergeval wel de goede kant op.
ik heb wel een leuke aanbieding gezien van de CB op drogisterij.nl 20 stuks voor €19 euro dacht ik.
action bleven heel licht en het idee dat ze niet werkte. Foto mag je zeke me met me delen. 

@Beautygirl ik heb zelf de ovutesten gebruikt van de Action..Die werkt bij mij super. Zie precies mn aanloop en heb al knalstrepen gehad.Maar het is net waar het welke voor jou t beste werkt.
Zoals Kikki al aangaf die van Sensitest moeten ook goed zijn wat ik zo van andere lees.
Ik hoop voor je dat je de ovutesten ook niet meer nodig hebt en het gelukt is.

Update: geen oud bloed meer ook geen menstruatie! Wel net enorm misselijk in de auto.
we wachten maar verder af. ?
@kikki en @krokusje Thanks voor de tips. Sensitest heb ik ook aan lopen denken. Ga daar ook nog even naar Google. Gisteren in iedergeval met mijn vriend besproken dag ik graag weer ovulatie testen wil doen als ik gewoon ga menstrueren. Hij was het er helemaal mee eens

@Beautygirl je maakt het spannend! Ik hoop zo enorm dat het een innestelingsbloeding was. Succes met afwachten de komende dagen! Fijn dat je vriend het eens is met het gebruik van ovulatietesten, mooi dat jullie op één lijn liggen!

@Beautygirl, zozo voortekens ! succes met afwachten. Ik zit nu op ronde 6 en gebruik nu voor de tweede ronde ovulatie testen van 2bsure,  online gekocht en dan de extra gevoelige, ik had ook vage strepen bij action testen. Deze strips vind ik prima duidelijke oplopende strepen en dan wel twee dagen positieve testen. Gisteren was het streepje weer minder dus nu twee weken afwachten..

Terug
Bovenaan