Wachten op NOD, wie nog meer?

Van oud bloed gisteren een klein beetje, naar vanavond rood bloed maar nog niet enorm veel mar het begin is er. Dus hallo cylcus dag 1! 
Dan weet ik in iedergeval waar ik aan toe ben, en mijn cylcus is weer 4 dagen korter ?
ik heb net de ovulatie testen bestelt en omdat ik toch maar een keer de clear blue wil proberen heb ik er gelijk maar 20  bestelt. Wie weet is deze het duidelijkst en is het deze cylcus wel raak en hebben we op vakantie wat te vieren. ?

Hallo allemaal,
Ik zit momenteel ook op de wachtbank! 5 mei heb ik de ovitrelle injectie gezet, 7 mei mijn eisprong als het goed is gehad. Aanstaande maandag is dus mijn nod. Ovitrelle zou tot 10 dagen vals positieve test kunnen geven, maar zit nu op dag 13. Vanochtend toch getest en deze was positief. Maar ik durf nog niet te geloven dat het echt zo is, bang voor teleurstellingen. Nu wachten tot zondag en opnieuw testen! Wat duurt het wachten dan lang! 

@Beautygirl ik had nu een Cyclus van 24 dagen (hiervoor 25 dagen en 27 dagen). Maar pas deze ronde een poging gedaan tot zwanger worden :) Ik ga nog geen ovulatietesten gebruiken. Jij wel? :) Ik ben beetje bang dat ik mezelf daar helemaal gek mee ga maken. 

Spannende periode weer voor iedereen. 
Wij zitten nu in ronde 5. Heb als het goed is 24 mei mijn NOD...
Heb wel wat symptomen, maar kan ook gewoon menstruatie zijn. 
Ik weet het allemaal niet. Heb er nog weinig vertrouwen in dat het gaat lukken... maargoed. 
Positief blijven.....

@lisa ja deze cyclus ga ik wel weer ovulatie testen gebruiken. Ook omdat mijn cylcus onregelmatig is maar ook omdat ik nu bijna een jaar pilloos ben. Hopelijk sneller resultaat nu, maar dan ben ik er nog meer mee bezig

Terug
Bovenaan