Wachten op NOD, wie nog meer?

Ah spannend Beautygirl!

Hier begint de twijfel een beetje toe te slaan. Al de afgelopen 1,5 week beetje aan het kwakkelen met bruine afscheiding (begon rond eisprong) en na een poosje heeeel af en toe minimaal bloedverlies op 2x na het klussen na. Toen kwam er ineens wat meer maar was zeeeer tijdelijk. Gisteren veel kramp gehad en wat bloedverlies en ik dacht dat het doorzette maar het kijkt nu toch te stoppen. Iemand ervaring mee? Mijn NOD was wel vandaag/morgen maar het is niet zoals ik het gewend ben. 

Dames ik ben bewust eventjes offline geweest ;) even ontspannen, klaarmaken voor mijn vakantie naar Jamaica en hopen dat door de ontspanning mijn menstruatie zou beginnen. Dit is alleen nog altijd niet gebeurd. Ondertussen dag 65 van mijn cyclus. Elke zaterdag doen we een test. Nu had ik enkel nog een hele goedkope in huis. En nu zien we in mijn ogen een heeeeeeeel licht streepje! ?
mvuw95rcrgk2.jpeg

Ik heb ruim een week al last van verschillende kwaaltjes. Gister en eergisteren minder last. En nu duidelijk weer mee. (Het is niet wat ik wil voelen en het dan ineens heb). Heb nu weer menstruatie achtige krampen.. over 3 dagen zou m'n NoD moeten zijn als ik tel vanaf de eerste dag van laatste menstruatie. Weer niet wat ik er van denken moet. Dit heb ik anders nooit... 
Wie heeft dit ook gehad? Meerdere dagen al kwalen en dan 1 a 2 dagen wat rustiger en dan zet t weer op..

@ Krokusje, Spannend! Ik herken dit wel een beetje! Wisselende kwaaltjes en gevoel. Heb me echt een paar dagen heel anders gevoelt en toen ineens niet meer en toen ineens wel. Je wil jezelf ook geen valse hoop geven natuurlijk. Je NOD is dus 22 mei? Spannend!

@LisaMartin ja klopt..ik heb als extra een CB digital test gehaald voor als het raak is, ik kan zien hoe ver ik dan zou zijn. Zonde om steeds die CB te halen terwijl.die van kv 2 voor 5 en action goed zijn. Ik wil mezelf idd niet teveel hoop geven...maar onbewust doe je het toch wel..je begint immers niet voor niks om zwanger te worden..dus dan hoop je dat het niet lang duurt..
Maar jij dus ook zulke klachten.. wanneer is jouw NOD?

Terug
Bovenaan