Wachten op NOD, wie nog meer?

@ Krokusje, Ja soort gelijke klachten ja. Mijn NOD was gisteren/vandaag en ik had vanochtend 2 positieve testen :) af en toe wel beetje roze bloedverlies gehad maar denk dat dat dan toch innestellingsbloeding was. Wil denk ik over paar dagen nog met een CB test testen. Al vind mijn man dat onzin omdat deze 2 testjes zo duidelijk zijn.
Krijg de afbeelding niet goed in een berichtje, https://www.mupload.nl/img/p1ue0d98.jpg 

@LisaMartine gefeliciteerd! Wat fijn zeg!? Ja als deze 2 een duidelijke streep geven weet je t antwoord al. Al is.die CB fijn extra omdat ie de weken aangeeft. 

Ik heb net een ovutest gedaan..en deze geeft een lichte streep aan... Duidelijk zichtbaar.. ik heb m'n eisprong op 6 mei gehad..en moet nog ongi worden.. ik deed de test omdat ik.mm afscheiding gecheckt had en het evem door m'n hoofd schoot dat ik niet de menstruatie over zou slaan en weer eisprong krijg.heb dat wel eens gelezen.. 
Ik heb niet altijd een streep op die ovu testen. Als die lh niet genoeg is dan is die gewoon blanco... 

Helemaal.in de war nu

Krokusje,heb je ook zwangerschapstesten liggen? Want je eisprong lijkt me sowieso wat vroeg ook al zou je een menstruatie overslaan. Maar goed ik ben ook maar een leek wat dit betreft hihi.

@LisaMartine ja ik heb er 2 liggen. En 1 early. Maar durf niet. Ik had net in m'n afscheiding wat bloed zitten... Heel klein beetje.. heb wel even een verbandje ingedaan want wil niet dat t in de kleding gaat zitten mocht t toch ineens een menstruatie zijn. Na t afvegen had ik niks en was t schoon... Ik houd t nu goed in de gaten elke keer als ik naar de wc ga of tussendoor checken.... 

Hi dames, 
Ik zit ondertussen weer rond mijn eisprong.. Begin vd week ovutestje gedaan, licht streepje.. dus begonnen met om de dag.. had geen zin om elke dag een ovu test te doen.. Ben er even klaar mee. Zojuist was ik toch wel even nieuwsgierig hoe t er voor stond, knalstreep. Dus hij is er of komt nu snel! ? Jeej! Morgen ochtend nog n xtje klussen....  Dat worden weer lange wacht dagen.... ? Vandaag per ongeluk mijn navelpiercing verloren op het werk, en ik kreeg al meteen van iemand die ervan af weet te horen: is misschien een voorteken! (Omdat die er dan toch uit moet) Let's hope so??
X!

@rvis wat een spannende periode voor jou. Vanaf welke dag ben je begonnen met testen? Welke teste heb je gedaan? Hier nu weer op dag 3, menstruatie is gelukkig weer voorbij en vandaag de bestelde clear blue ovulatie testen binnen gekregen. 

Terug
Bovenaan