Wachten op NOD, wie nog meer?

Oh geen idee, heb er een hele poos terug een hele hoop gekregen van een kennis van mij die zwanger is. Zelfs over de datum, maar ze werken perfect! Op de verpakking staat geen merk, maar op de test zelf staat zwanger & kids.... ? Ben er bijna doorheen nu. Maandag was ie licht positief.. toen gewoon begonnen met om de dag klussen. De rest vd week had ik geen zin meer om te testen.. tot gister. Heb gister of vandaag mn ei denk ik! 

Fijn dat je menstruatie voorbij is alweer!! Succes!

Heey meiden,
Ik ben een maandje niet op het forum geweest omdat we er deze maand eigenlijk niet mee bezig zijn geweest vanwege galsteenaanvallen bij mezelf. 
We hebben slechts 1 keer in de goede week geklust en nu had ik gister tot mijn grote verbazing een positieve test in handen! Ben super blij maar ook gespannen omdat afgelopen week een operatie is ingepland om de galblaas te verwijderen over 1,5 week.
Ik zie bij jullie dat een aantal weer in spanning zitten!! Fingers crossed :):)

Vanaf afgelopen vrijdag last van bruin bloed, wat in maandverband en ook met afvegen (dag 21). Gisterochtend ook nog wat bruin gehad (dag 23), maar s middags en s avonds beiden schoon (maandverband en met afvegen). Om het ff heel nasty te houden, als ik met mn vinger erin ga, is het zo goed als schoon.
Wat denken jullie?

Hier volgende week maandag waarschijnlijk beginnen met ovulatie testen. Mijn NOD is begin van de vakantie 17 juni dus ik test als ik niet ga menstrueren ergens op de vakantie. Stiekem vind ik het dus best spannend! 
Gisteren tijdens ons feestje een klavertjevier 4 van een vriendinnetje gehad. Die weet dat we een kindje willen en bezig zijn. Ik kan alles kwijt bij haar ook wanneer ik in een dipje zit tijdens mijn cylcus. Dus wie weer helpt het ?

Terug
Bovenaan