Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik slik 5 dagen clomid 50. Begin op de 3e dag.. Zit nu op dag 10 van mijn cyclus. Maar hoe ik me nu voel is gewoon echt niet leuk meer. Als ik mij morgen weer zo voel ga ik even bellen heb ik besloten. Ik heb opzich vorige maand wel een hele goeie eisprong gehad met clomid. Dit is nu mijn 2e maand. 

Hi dames, beetje ontregeld ritme met mijn nachtdiensten allemaal haha
Heb vanochtend een testje gedaan, was negatief twee dagen na nod. Nu weet ik ook weer niet of dat de meest betrouwbare is geweest gezien mijn nachtdienst en natuurlijk wel gewoon gedronken vannacht. Ondanks dat ik getest heb toen ik wakker werd aan het eind van de ochtend had ik wel gehoopt dat dat hem dan zou doen.
Geen ramp natuurlijk als het niet is maar had dan ook liever gehad dat mijn menstruatie dan tenminste op gang zou komen.. Ook daar is vooralsnog geen teken van dat die eraan zit te komen.
Irisssssss, ik herken de klachten die jij hebt dus ook wel. Ik heb die nu ook een klein weekje ongeveer. Vooral die moeheid speelt mij erg op. Alleen vraag ik mij nu wel af of mijn lichaam mij niet ook erg voor de gek aan het houden is. Wel spannend, ik hoop een positieve test voor je!
En voor alle andere dames natuurlijk :)
Misschien dat ik het vannacht eens bespreek met de arts op dienst, wie weet heb ik daar wat aan :)

Mijn misselijkheid begint nu ook een beetje’ gister op een verjaardag geweest maar niet leuk meer. Na een stukje taart begon het met maagzuur’ vervolgens zakte het ff en dacht mmm een paar chipjes nou dat had ik beter niet kunnen doen. Ik moest overgeven (op de verjaardag) en werd er helemaal emotioneel van en moest huilen van schuldgevoel’ dus helaas verplicht naar huis gegaan. Vannacht weer zo’n gekke nachtmerrie gevolgd door een opvlieger/zweetaanval. Dat had ik gister en eergister nacht ook maar dacht dat het gewoon toeval was. Na al die rondes was de moed me weer in de schoenen gezakt. Maar toch voel ik me nu zo anders dus zou het ???

Aah mama-tje way vervelend voor je. Maar hopelijk zijn dit de eerste tekenen voor je. Dat is het de moeite waard zeggen ze toch ? hoe lang moet je nog wachten voor je nod?

Hoi dames, gezellig groepje is dit geworden ?.
Sharonam wat jammer dat je test negatief was, ik hoop voor je dat ie alsnog positief word.
Irissss spanend voor jou. Wanneer ging je ook alweer testen?

nou dames mijn menstruatie is voorbij sinds maandag en nou had ik gister ineens heel veel vruchtbaar slijm ?, geen ovu testen in huis dus kon het niet checken, ik heb even gevoelt en mijn baarmoedermond was zacht en open. Gister en vandaag gelukkig geklust maar erg vervelend want dat betekend weer een onregelmatige cyclus?. Ik had wel veel pijn dus of mijn lichaam houd me voor de gek of het was echt eenneisprong maar ik voelde het aan 2 kanten?... we wachten het af, dat gaat weer een lange maand worden??

Vdnaag mijn nod dag . Tot heden niks gebeurd. Ik ga vrijdag testen . Even spannend nog. Ja dat klinkt als vruchtbare tijd.. sharonam ik heb bij de vorige zwangerschap wat miskraam is geworden tot 6,5 negatief getest en was toch echt zo. Goede test halen! Geen action testen! Die vetrouw ik niet . Slechte ervaring mee. Succes allemaal meiden! 

Rond 5 november Joyce Matenaar’ nog ff afwachten. Ik heb niet zo lang geleden een miskraam gehad’ dus mijn lichaam is nog een beetje van slag. Deze maand had ik maar 2 dagen menstruatie en de  16e had ik mijn eisprong’ terwijl ik die eigenlijk pas de 23ste had verwacht. Hopen dat’ dat positief is geweest omdat ik er op dat moment niet mee bezig was. Meestal als ik ongeveer mijn eisprong verwacht ben ik er juist te veel mee bezig dus hopelijk is dit gunstig. .

Terug
Bovenaan