Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik mag ook weer beginnen met onveilig klussen ? De 3 maanden na de spuit van mn BBZ zijn officieel voorbij. Als het goed is heb ik rond 28 mei mn eisprong en dan mn NOD op 11 juni. Ik begin aankomende woensdag ook weer met ovulatietesten want dat is me wel goed bevallen de vorige keren. 
@beautygirl ik duim mee voor je! Wie weet dat het klavertje 4 inderdaad wel veel geluk geeft! 

Dag allemaal,
Ik meld me ook weer voor het wachtbankje. 
Ik zit nu in ronde 6 na een MA en deze keer heb ik voor het eerst de ovulatietesten van CB gebruikt. Afgelopen zaterdag had ik een smiley. Ik verwacht mijn NOD dus op 2 of 3 juni.
Dat worden weer twee lange weken ?

@beautygirl de eerste 2 maanden was ik aan de pil dus werd gewoon in mn stopweek ongesteld. Expres daarna gestopt met de pil, en gewoon weer ongesteld geworden, een week daarna nog 1 dag een lichte bloeding gehad. En afgelopen maandag mooi na 28 dagen mn menstruatie. Dus ik verwacht niet dat mn cyclus nu opeens heel erg anders zal zijn. 

Dag allemaal, 
ik moet nog zo'n 10 dagen wachten, dit is onze 4e maand dat we proberen. Zoals de meesten ben ik super ongeduldig. Ik heb mijn Lh piek gevonden met dipsticks. maar de piek was er na 3 dagen nog steeds. Helaas waren ze toen op want ik las in de bijsluiter dat als de sticks positief blijven, je misschien zwanger bent. Nu maar wachten tot ik een vroege test kan doen. ?

Dag allemaal, 
ik moet nog zo'n 10 dagen wachten, dit is onze 4e maand dat we proberen. Zoals de meesten ben ik super ongeduldig. Ik heb mijn Lh piek gevonden met dipsticks. maar de piek was er na 3 dagen nog steeds. Helaas waren ze toen op want ik las in de bijsluiter dat als de sticks positief blijven, je misschien zwanger bent. Nu maar wachten tot ik een vroege test kan doen. ?

Hoi Nonononi, test je toevallig in de ochtend? Je ochtendurine is het meest geconcentreerd en het kan zijn dat je hierdoor eerder of langer een positieve ovulatietest hebt. 

Ohhwhhh ik word nu zenuwachtig mn nod is zondag. Ik ben een koffiedrinker en vooral in de ochtend.. vanochtend heb ik het in de gootsteen gegooid werd zo misselijk. Ook last van mn darmen. Vanmiddag met mn salade weer misselijk. En nu na het avondeten al een uur aan het boeren. Daarnaast zijn mn borsten pijnlijk.. Het is pas ronde 2 en kan PMS zijn maar nu hou ik het al niet meer.. Het zou zooo tof zijn?.

Terug
Bovenaan