Wachten op NOD, wie nog meer?

spannend depps! klinkt veelbelovend! Ik vind het zo lastig om niet alles wat ik voel onder een vergrootglas te leggen. Ik hoop zo iets te bespeuren, ik dacht dat ik er heel relaxed in zou gaan, zo van ik zie wel wanneer het gebeurd. Maar zodra we besloten hadden om er voor te gaan is elke dag een dag te lang wachten. ?

Heey Nonononi ik had dat deze maand trouwens ook. Drie dagen achter elkaar een knalovulatietest. 
Ik kon het vanochtend niet laten heb de sensitest ZW test geprobeerd en deze was negatief. Daarna voor de lol een ovulatietest en die was weer donkerder dan gisteren.
We wachten nog af maar heb de hoop wel een beetje opgegeven voor deze maand.
Hoe reageren jullie partners op de symtomen en testen? Die van mij liep de hele ochtend mag ik de test zien om te checken of hij iets zag en ik zat alleen maar te sjacherijnen van laat me met rust.. De hormonen voor de menstruatie denk ik.. hummpfff

Als de ovulatie test nog steeds positief is zo vlak voor je nod is er nog wel kans hoor! Mijn vriend weet niet zo goed wat hij aanmoet met al mijn "symptomen" want ik zeg steeds : ooh ik voel dit of dat, misschien ben ik wel zwanger!  en dan eindigt de maand toch weer met knallende migraine en ongesteld :( Ikzelf moet me inhouden niet elke dag te testen. Of om nu toch extra ovulatie testen te bestellen zodat ik een dagje eerder kan testen dan met de vroege zwangerschaps test. Hij is wel lief natuurlijk als de uiteindelijke test negatief is, maar voor hem begint het pas als ik zwanger ben zegt hij ? snap ik ook wel, het is niet zijn lichaam waar iets aan te merken is.

Die mannen hebben wat te verduren met ons;) Ik ga me volgende maand stil houden kwa symtomen... Want bij de mannen begint het echt pas als je echt zwanger bent. Hier zegt hij elke keer ik wil de positieve test zien dan kan ik het denk ik pas geloven.
Ik had ook een heel plan met donuts bestellen met roze en blauwe muisjes en dat verpest ik dan gisteren weer door te roepen straks ben ik wel zwanger de ovulatietest is donkerXD.... hahaha. Dat word tanden op elkaar bij een eerste positieve test en zo snel mogelijk donuts regelen:p

Hoi hoi ladies,
Ik ben nieuw hier en sinds kort gestopt met de pil. Aan de hand van ovulatietesten mijn eisprong gevonden en nu dus afwachten of ik aankomend weekend ongesteld ga worden. Ik dacht ook dat ik er luchtiger in kon staan, maar ben er toch veel mee bezig. Ik wens iedereen succes!

hahaha depss, hier ook hoor, ik wil heel graag testen als mijn vriend thuis is en niet op een werkdag. want als het goed nieuws is wil ik het natuurlijk vieren, en niet een hele dag wachten tot hij thuis is. Ik ben te ongeduldig en kan niks voor me houden, dus er zit niks anders op dan te wachten tot het weekend. Zondag zou ik een vroege test kunnen proberen. Maar ik merk nog niks van een innesteling en dat maakt dat de hoop weer vervliegt.

en Lavender, ik ken t ? succes met wachten!

Dan word het een spannend weekend voor ons allemaal!
Ik heb nu maar testen besteld.
Het staat me toch tegen om in een dorp naar de kruidvat te gaan hihi.
Ik heb nu al 1,5 dag steken in mn onderbuik.. Nod is zondag. We will see... Ik geloof mn lichaam niet meer haha;)

Terug
Bovenaan