Wachten op NOD, wie nog meer?

Wat spannend voor sommige in de groep! 
Hebben jullie al getest? 
Hier vanaf morgen weer ovulatie testen. De CB kan je ook in de ochtend doen en ben heel erg benieuwd wanneer die smile komt. 
Sinds februari geen testen meer gebruik om mijn hoofd rust te geven, maar in de CB testen heb ik heel veel vertrouwen. Duidelijker waarschijnlijk dan die andere. 
Het ligt eraan wanneer mijn eisprong is maar zoals ik nu denk is het 17 juni 1 dag voor de vakantie.

ik ga morgenochtend testen, 4 dagen voor mijn NOD, met een extra gevoelige test (vanaf 6 dagen voor NOD), ik heb de laatste dagen nika gemerkt, dus ik probeer niet te hoopvol te zijn.

@nonononi en hoe was je test? 

Hier inmiddels begonnen met de clear blue ovulatie test. Wat zijn die duidelijk want je weer wanneer je er aan toe ben. Wachten tot de uitslag duurt wel 3 minuten. Inmiddels dag 11 dus mijn vruchtbare dagen gaan binnenkort komen

Hey dames,
Nu er toch een topic is geopend over NOD. Ik heb een vraagje, al bijna drie dagen heb ik heel erg last van krampen en lichte steken. Maar vandaag is het de hele dag door, zelfs mijn onderrug doet nu pijn kan niet eens lang staan. Duurt nog 6 dagen tot mijn nod, en heb nog nooit eerder zulke klachten gehad. Is er een kans op zwangerschap???

@Beautygirl, niet positief helaas, maar goed, er is nog wat hoop want ik heb vroeg getest. Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken ? Succes met klussen deze ronde he! ?
@arimara, het zou kunnen  maar zeker weten doe je pas als je getest hebt natuurlijk. 

Terug
Bovenaan