Wachten op NOD, wie nog meer?

@nonononi niet meer testen voor NOD gewoon afwachten, hoe moeilijk het ook is. Misschien is eisprong of innesteling wel later geweest. 
Ik hoop zo dat het dmv cb testen wel raak is. Want inmiddels al 3/4 jaar bezig. 

Hoi! Ik wacht ook met spanning af. 
Vandaag wat roze en vanmiddag nog even. Als ik op 28dgn zou zitten dan is dit begin menstruatie. 
Alleen had ik ws rond de 18de mijn eisprong dus dan zou dit ook innestelingsbloeding kunnen zijn. En dus cyclus van 32dgn wat ik vaker heb dan 28dgn. 
Goh, hier word je niet wijzer van zeg. Ik ga morgen testen met extra gevoelige van sensitest. Dat de nacht maar snel voorbij is! 

@Beautygirl ja ik ben benieuwd hoe het jouw vergaat en  hoop zo op een positieve test binnenkort! Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad en dit keer was er gelukkig een heel klein ieniemienie vruchtje te zien inclusief een kloppend hartje. Ik ben erg opgelucht. Nu 7 weken + 5 dagen. Spannende tijden en duimen dat alles goed blijft gaan.
Succes met je vruchbare periode! Ik blijf wel meelezen hoor en hoop echt dat CB het makkelijker gaat maken!

Hallo dames!
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar dit is mijn eerste berichtje hier. Stand van zaken hier; al ruim 15 jaar samen met mijn jeugdliefde, vorige jaar samen ons droomhuis gekocht, daarvoor al wel 6 jaar samen gewoond in huurhuis. Sinds vorige jaar is mijn kinderwens echt enorm gegroeid. Echter wou mijn vriend nog wat meer tijd, hij vind grote veranderingen toch altijd wat spannend. Ben al wel ruim een jaar gestopt met de pil, was er eigenlijk wel klaar mee.
Echter 3 maand geleden afgesproken dat we er vanaf juni voor zouden gaan. En laat juni nou bijna zijn aangebroken. Vandaag ongesteld geworden. Dat betekend dat we vanaf eind volgende week 'los' kunnen. Heb namelijk een redelijk regelmatige cyclus van tussen de 26 en 31 dagen.
Een spannende periode breekt aan dus, merk dat ik er veel over nadenk en fantaseer. Hoe zal het allemaal gaan en zal het ons gegeven zijn een kindje op de wereld te zetten. Spannend!!
Nou meiden, dit was mijn verhaal, jullie horen wel van me, al zal ik niet heel veel berichten plaatsen denk ik....

Jeetje wat spannend voor iedereen. Zelf NOD op 4 juni. Net de early predicter gehaald en wil zondag 3 juni gaan testen.. even afwachten maar weer :s

Hi meiden! Ik ben er ook weer. Mijn NOD nadert.. Ergens van t weekend. Ga niet testen, verwacht er ook niets van. Plus heb geen zin om weer voor niks te testen. 

Beautygirl succes! Fijn dat de ovutesten goed werken.

@rvis wat spannend voor jou! Die instelling heb ik ook tegenwoordig. De teleurstelling is dan een stuk minder. 
Hier nog steeds geen smiley gekregen. Inmiddels dag 14 dus hij kan er aankomen ergens vanaf morgen tot zondag verwacht ik, tenzij mijn cylcus opeens weer heel lang is. 

Succes RVis! Ik duim voor je

@beautygirl spannend! Je bent dus alweer flink aan het klussen ;) 
@waitingfornrtwo wat fijn zeg dar je een kloppend hartje hebt gezien op de echo! Dat geeft je toch wat meer zekerheid. 
@Rvis ik begrijp het helemaal dat je niet meer wil testen.. Ik heb t echt met je te doen :( Ik gun het je zo erg! 

Ik ben inmiddels ook weer bezig met ovulatietesten. Mn menstruatie was 4 dagen vroeger dan verwacht en dan zou mn ovulatie afgelopen zondag moeten zijn maar geen positieve ovulatietest.. Ben al dik een week aan t testen maar geen positieve ovulatietest. Wel om de dag aan t klussen met vriendlief voor de zekerheid. 
Ik heb zaterdag een feestje en weet nu dus eigenlijk niet zo goed of ik kan drinken of niet... 

Terug
Bovenaan