Hallo dames!
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar dit is mijn eerste berichtje hier. Stand van zaken hier; al ruim 15 jaar samen met mijn jeugdliefde, vorige jaar samen ons droomhuis gekocht, daarvoor al wel 6 jaar samen gewoond in huurhuis. Sinds vorige jaar is mijn kinderwens echt enorm gegroeid. Echter wou mijn vriend nog wat meer tijd, hij vind grote veranderingen toch altijd wat spannend. Ben al wel ruim een jaar gestopt met de pil, was er eigenlijk wel klaar mee.
Echter 3 maand geleden afgesproken dat we er vanaf juni voor zouden gaan. En laat juni nou bijna zijn aangebroken. Vandaag ongesteld geworden. Dat betekend dat we vanaf eind volgende week 'los' kunnen. Heb namelijk een redelijk regelmatige cyclus van tussen de 26 en 31 dagen.
Een spannende periode breekt aan dus, merk dat ik er veel over nadenk en fantaseer. Hoe zal het allemaal gaan en zal het ons gegeven zijn een kindje op de wereld te zetten. Spannend!!
Nou meiden, dit was mijn verhaal, jullie horen wel van me, al zal ik niet heel veel berichten plaatsen denk ik....