Wachten op NOD, wie nog meer?

@stephW I know, maar alcohol sowieso niet goed voor de bevruchting enzo. Ik kijk even aan of ik zaterdag mn ovulatie heb gehad, zo niet drink ik wel een wijntje ?

@waitingfornrtwo nog steeds geen positieve cb ovulatie test. Inmiddels dag 14 en dank wel dat ie er aan gaat komen. We testen elke ochtend gewoon nog even door. 
Wat fijn ook dat je een kloppend hartje heb gehoord. Had je een vroege echo? Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan. Hoe voel je je verder?

Hallo allemaal,
Morgen heb ik mijn NOD waarschijnlijk. Heb al 2 testen gedaan naar beide negatief. Heb met mezelf afgesproken pas het weekend te testen als er nog niks is. Verwacht er ook niks van want ik voel nog niks bijzonders..

Bij mij hetzelfde mamavanmick, 2 keer vroeg getest en negatief. geen bijzondere sypmtomen behalve erg emotioneel, maar het is door werkomstandigheden een hele zware emotionele weel geweest en als ik ongesteld moet worden ben ik ook emotioneel. Alleen nog geen migraine gehad en vandaag is mijn NOD. Nog niet ongesteld dus ik zal morgen eens testen. Ik verwacht er alleen niet te veel van.

Morgen is mijn Nod, ik heb vanmorgen getest maar dit was negatief... na een miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben we afgelopen maand rustig aangedaan, nergens op gelet en niet met ovulatietesten gewerkt, maar toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Moest gisteren ineens huilen om een stomme film (anders nooit) ik droom vrij heftig en realistisch al drie nachten en ik moet ook steeds om 3 uur eruit om te plassen. Ook mijn borsten voelen gespannen. Toch test ik negatief nog, ik wacht nu tot zondag. Als ik dan nog niet ongesteld ben, doe ik nog een test. Bij de afgelopen twee zwangerschappen testte ik ook pas paar dagen na nod positief (heb dan late innesteling, want dacht bij beide keren dat ik toch ongesteld was geworden, 2 dagen innestelingsbloeding rond nod) 
Nou succes iedereen die wacht op een positieve test!! 

Hoihoi allemaal,
Tot nu toe veel negatieve testen lees ik. Zo jammer! Wie weet toch nog te vroeg??
Ik zelf ook negatieve testen. NOD is maandag of dinsdag. 21 juni had ik min ovulatie/eisprong en 9 dagen later, afgelopen dinsdag krampjes in mijn buik. Woensdag lichte bruine spotting, maar dat is sinds gisteren toch meer geworden. Wel nog steeds bruinig (oud bloed?). Ben ik nu dan toch vroeg ongesteld of kan dit toch nog innestelingsbloed zijn? Wel misselijk vooral in de nacht en ochtend. Vroeger altijd enorm last van ongesteldheid en dat heb ik nu eigenlijk nauwelijks. Wel heel licht buikkramp maar niks vergeleken met vroeger.. 
Wat denken jullie?

Terug
Bovenaan