Wachten op NOD, wie nog meer?

aah balen mamavanmick :( ik ben nu 2 dagen overtijd, maar ik merk weinig behalve wat steken in mijn onderbuik de afgelopen dagen en vandaag heel moe. Vandaag even niet getest, morgen weer proberen.

Yeah! Vandaag een smiley op mijn CB ovulatietest. Dat betekend dat we tussen nu en 48 uur seks moeten hebben, dat gaat wel goed komen. Helaas vandaag werken en meteen door naar een feestje maar gelukkig duurt 48uur best lang. 
Dat betekend NOD 16Juni

Spannend beautygirl! Ga er maar flink tegen aan vandaag ;) 
Ik heb nog steeds geen ovulatie gehad.. Snap er er niks meer van... 

Vandaag NOD! ?
Geen symptomen, maar toch hoop ik niet ongesteld te worden. Zou mooi zijn. 
Beautygirl, fijn dat je je piek hebt gevonden, maar mag ik je een tip geven? Probeer als het kan zsm seks te hebben! Als je ei eenmaal gesprongen is, zei de fertiliteitsarts, moet je het liefst binnen 6 uur seks hebben gehad. Dus misschien toch even snel voor t feestje en dan maar iets later arriveren? ?
Laindey, oh wat gek! Welke dag zit je meid?
Nonononi, balen!! Misschien gewoon even een paar dagen wachten? Ik weeet hoe moeilijk het is, maar steeds teleurgesteld worden op een test is ook niet zo leuk toch?
Mamvanmick, balen!!!! 

Ik lees hier ook even mee, toch fijn iedereen in hetzelfde schuitje. 

@Pannenkoekkk zo herkenbaar jouw verhaal! Hier ook al een jaar met de pil gestopt en een vriend die wilde wachten. Zelfde afspraak: deze maand eerste poging. Ben benieuwd!

@spannend RVis! Duimen voor jou. 
Via een cb ovulatietest geeft ie je vruchtbare dagen aan. Dus binnen 24 uur hebben we seks gehad in de cb belijsluier staat 48 uur.
voor het feestje was geen optie, feestje begon al om 4 uur en ik moest vanuit het noorden van het land voor werk richting Rotterdam/delft rijden na 5 uur. 
Heb vannacht trouwens rond half 1 mijn eisprong gevoeld. 
Nu maar wachten en de zwangerschapstest als het nodig is en de ovulatie testen gaan mee op vakantie.

Terug
Bovenaan