Wachten op NOD, wie nog meer?

Oke!! Dan zal het wel goed zijn inderdaad!! Spannend beautygirl! Ik hoop op goed nieuws voor ons beide! ?? Wanneer ga je op vakantie?

Hier nog 8 dagen wachten nog... en dat duurt zo ontzettend lang haha :) we hebben al een dochter van 3 bijna 4 jaar. En dit is de eerste ronde voor een tweede... hopen dat het lukt. 

Ik vertrek ook 18 juni op vakantie!! Hoopte al dat ik dan een leuke 'baby announcement foto' kon maken op vakantie voor over een paar weekjes!! ?

@rvis stiekem hoopte ik dat ook! Spannend. Mocht ik niet menstrueren test ik sowieso op vakantie ergens in de eerste week. Nu duimen voor ons ??

Ik heb een late eisprong gehad deze ronde, eerste dag menstruatie was 4 mei en eisprong rond 24 mei. Nu testte ik net, want ik ben behoorlijk misselijk en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen meestal. En ik zie een heeeeeeel lichtroze streepje in het daglicht. Zou ik dan toch zwanger zijn??? Ik vind het behoorlijk spannend, want ik heb een miskraam gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap binnen een jaar tijd. Ik test woensdag nog maar een keer, kijken of de streep donkerder wordt..als het donkerder is moet ik meteen bellen met huisarts want dan willen ze me snel onder controle zetten ivm de bbz waarbij ik mijn rechtereierstok ben kwijt geraakt. Zo zie je maar, ook met 1tje kan je dus zwanger worden (waarschijnlijk..)

Terug
Bovenaan