Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik twijfel toch ook om te testen morgen ochtend. Geen symptomen van menstruatie of zwangerschap... Maar ik ben zó benieuwd! Had in t weekend ongesteld moeten worden.. Maargoed dat zegt nog helemaal niks. Komt wel vaker niet 14 dagen na mn eisprong.. 

@RVis: ik snap wel dat je eerder wil testen hoor. Ik vind dat ook altijd moeilijk om te wachten. Maar nu had ik zoveel kwaaltjes dat ik het bijna zeker wist.. en ja hoor, zojuist opnieuw positief getest maar het lijntje is al duidelijker dan gisteren. Ben erg blij omdat ik nog maar een eierstok heb na een bbz-operatie eind april. Het is dus erg snel gegaan dat ik weer zwanger ben. Best spannend. Hopelijk is het 3 keer scheepsrecht en gaat het dit keer wel goed.. ik heb 15 juni controleafspraak staan bij de gynaecoloog om te kijken hoe het gaat na de operatie. Hopelijk ziet zij dan al iets op de inwendige echo ☺️☺️

Stelvio gefeliciteerd!! Wat goed! ? Heb jij al voor je NOD getest nu dan? Ik had zondag ongesteld moeten worden, maar heb nog niet getest. Heb t vandaag ook niet gedaan. Wacht toch nog een dagje, misschien zelfs 2.. Heb wel 1 ding bedacht ik me wat ik normaal niet heb. Rommelende darmen! Normaal moet ik voor mijn menstruatie altijd vaak poepen.. En nu is dat niet zo. Maargoed. Ga nergens meer van uit, als ik 1 ding geleerd heb t afgelopen jaar..... ?

Mijn NOD zou afgelopen vrijdag eigenlijk zijn, maar ik had deze cyclus een latere eisprong (pas rond de 22/23e mei een dikke ovulatietest) Dan schuift de NOD op toch?? En dan zou vandaag mijn NOD zijn geweest.. Maar goed, heb nu wel een positieve test al in handen ? spannend spannend.... Mijn vriend wil het niet geloven en hij vindt het echt vreselijk eng omdat ik dus al twee keer in het ziekenhuis heb gelegen binnen 1 jaar tijd ivm “verkeerde” zwangerschappen (curretage omdat hartslag gestopt was met 9 weken en dus afgelopen april nog een keer ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap) 
@ de anderen: wanneer gaan jullie testen?? 

Begrijp dat het spannend is dan!!! Hopelijk is dit keer alles goed! En ja, je NOD verschuift dan. Normaal gezien is je NOD 14 dagen na je eisprong. 
Ik twijfel om morgen te testen... Maar ik weet het nog niet zeker. Morgen of donderdag.... Ben super benieuwd, maar ben gewoon bang om een negatieve test in handen te hebben. Il durf niet zo goed. 

@stelvio ik test ergens na 18 juni als mijn menstruatie niet komt. Mijn nod is 16 juni  maar wil sowieso niet te vroeg testen en ook niet op NOD. 18 juni vroeg vlieg ik naar Griekenland en neem ze gewoon mee.

spannende periode

Terug
Bovenaan