Wachten op NOD, wie nog meer?

@Rvis neee dat meen je niet :( Ik ga duimen voor je! Zolang je geen bloed hebt is het goed toch! 
@stelvio jouw verhaal lijkt zoveel op de mijne alleen heb ik binnen een half jaar een miskraam en bbz gehad.. En geopereerd. 
Ik heb inmiddels mn eisprong gehad afgelopen maandag. Dus eisprong op dag 20. Mn NOD zal nu op 18 juni zijn. 

Ik moet echt even iets met jullie delen. Ik heb me vandaag toch iets meegemaakt op het werk. 
Ik werk elke dag in een andere winkel en vandaag in een winkel waar ik regelmatig kom. Vroeg de assistent manager aan me of ik zwanger was? (Ze weten uiteraard niet dat we bezig zijn) uhhmm nee hoor! Niet dat ik weet was mijn antwoord. Later kwam ze nog naar me toe, en zei dat me huid er zo onrustig uit ziet vergelijkbaar met anders. (Ik werk in de cosmetica)
eerder die dag zei iemand anders al dat ik er zo goed uit zie met mijn gezicht. 
Zal het een voorteken zijn? Nog nooit gehoord of opgevallen. 
Hebben jullie zoiets al meegemaakt zonder dat je zelf weet of je überhaupt zwanger bent?

Mijn NOD was afgelopen zondag!! Vooralsnog geen teken van menstruatie.. Maarja..?! Vreselijk dit.
Ps. Mn borsten doen wel meer pijn als gisteren....... ?? 
Geen ervaring mee beautygirl, maar je komt pas 'net' uit je vruchtbare dagen toch? 

@rvis het blijft spannend voor jou. Hoeveelste cyclus dag zit je? 
Klopt zaterdag/zondag waren mijn vruchtbare dagen dus officieel is er nog niks aan de hand. Al is mijn buik wel iets gezwollen. 
Ik wacht rustig af. Ik ga vanaf morgen even offline zodat ik er minder mee bezig ben en relax richting de vakantie kan gaan.

Hi dames.. Ik heb toch zo'n voorgevoel.... Ik heb nu alweer sinds n aantal ochtenden rommelende darmen. En mijn borsten lijken weer meer pijn te doen als gisteren. Mijn menstruatie is nog steeds nergens te bekennen en ik ben incl vandaag 5 dagen overtijd! Ondanks mijn negatieve test gisteren begin ik langzaam het tegendeel te geloven... Zou het dan toch... ? Misschien loop ik zo voor mijn werk even het kruidvat in voor n testje. Heb thuis alleen nog twee clear blue's liggen.. Maar die wil ik bewaren voor als ie een keer positief is! Blijft wel elke keer spannend zo...... 

Terug
Bovenaan