Wachten op NOD, wie nog meer?

Denk morgenochtend dan! Net bij kruidvat 2v5 euro gekocht. Maar ik vind het wel spannend.. vorige keer dat ik zo lang overtijd was heb ik een hele vroege miskraam gehad. (Januari) Dus hopen dat t weer raak is maar blijft plakken dit keer!!! ?

Spannend hoor RVis!! Ik duim voor je mee dat je een positieve test krijgt in handen. 
Bij mij gaat alles nog goed gelukkig. Zit nu in de 5e week van de zwangerschap. Kan natuurlijk ngo van alles mis gaan, maar voel me wel vreselijk zwanger. Moe, zere borsten, misselijk met name in de ochtend en als ik wil gaan slapen. En snachts twee keer eruit om te plassen.. dat is echt een nadeel haha. Ik hoop echt dat het dit keer blijft zitten en ook nog op de goede plek zit. Volgende week vrijdag weet ik meer. Nog een week wachten ? duurt allemaal zo lang he! 
Ik lees hier op het forum bijna nooit berichten van mensen dat het allemaal zo snel gaat haha.. 

@rvis oh nee?? je heb zo lang in spanning moeten wachten. Niet leuk! 
Gelukkig weet je wel waar je aan toe bent. Nieuwe cyclus nieuwe kansen en hopelijk deze cyclus een positieve test

Terug
Bovenaan