Wachten op NOD, wie nog meer?

Oh dat is minder leuk om te horen mama-tje.. en toch hopen dat het deze keer dan wel goed is.? ik hoop het zo voor iedereen hier en voor mezelf haha kan niet wachten. 

Denken jullie er ook al over na hoe jullie het gaan brengen bij jullie familie? Ik zie zoveel leuke foto's en filmpjes voorbij komen op internet. 

Voelen jullie ook steeds van alles na jullie ei?
Ik heb vorige week maandag/dinsdag me ei gehad.
Nu sinds eergister had ik wat buikkrampjes wat gister avond iets erger werd. En me melk klieren zijn wat opgezet waarbij me tepels wat branderig aanvoelen. Ik kan er verder niet echt met iemand over hebben, ze zien me al aankomen haha.
Ik verwacht maandag of dinsdag me nod. Dus spannend!!

Ja de misselijkheid word hier steeds erger’ en ik huil overal om (echt de meest rare dingen) en ik heb ALWEER een nachtmerrie gehad en elke dag word ik zwetend wakker tussen 05.00 en 05.15 uur ? Mijn kids hebben vakantie die slapen tot een uur of 10.00 ik normaal ook wel tot 09.00 uur. Maar dit begint best irritant te worden. En de parfum van mijn man vond ik altijd heerlijk ruiken’ daar moet ik nu van kokhalzen.

Dat mega vroeg wakker worden heb ik ook sinds mn eisprong. Mn wekker gaat om 6 uur maar ben meestal al dik een uur voor mn wekker al wakker.
Heb ook steeds felle steekjes. Mijn nod is volgende week zaterdag. 

Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier en wij zijn bezig met ronde 2 (of eigenlijk 3) voor ons eerste kindje. Drie weken geleden zijn wij getrouwd en heb ik (door de stress?) mijn ongesteldheid overgeslagen. Nu is het dan ook lastig om te weten of mijn eisprong daarna wel op de tijd heeft plaatsgevonden waarop ie normaliter plaats vindt. Dit zou normaal rond 20 oktober zijn. Ik kan het altijd vrij goed voelen, maar dit keer weinig aandacht aan besteed. Wel heb ik sinds gister, bij vlagen, lichte spotting en ben een week voor NOD (3 november). Dit zou dus ook een innesteling kunnen zijn, ik vind het reuze spannend en moet ontzettend veel moeite doen niet met mijn moeder en zus erover te praten. 
Nog 8 dagen wachten tot het verlossende antwoord...

Hoi allemaal!
Ik ben ook nieuw maar zou graag mee kletsen

Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad waat allemaal ellende bij kwam kijken. Waarna ik door een cronische ziekte 2 jaar heel ziek ben geweest. Nu sinds vorrige maand griwn licht gehad om weer te proberen zwanger te worden? merk alleen dat ik heeeeel ongeduldig ben. De vorrige keer was het in een keer raak en hoop natuurlijk dat dat nu weer zo is maar het wachten diurt zo lang....

Nu heb ik sinds deze maand allea keurig bijgehouden zo was mijn eerste ongesteldheidsdag 1 okt en was het 3 okt weer over nu hebben we goed geklust deze maand. Maar nu had ik de 24e een klein beetje bloed ik dacht misschien ben ik eerder ong geworden maar daarna was het weg. Gister nergens last van en vandaag weer een beetje bloed maar wel veel buikkrampen ineens. 

Heeft iemand hier ervaring mee ? Of neemt me lichaam me in de maling ?
Sorry voor het lange verhaal hoop dat jullie me kunnen helpen en anders steun kunnen geven bij een volgende poging ?

Hoi Spoonie’ heb je verder wel een strakke regelmatige cyclus ? Zo ja dan klinkt het als een innestelingsbloeding’ dat komt bij 1 op de 5 vrouwen voor. En de krampjes als ze af en toe op komen zetten’ klinkt ook normaal. Je lichaam kan je natuurlijk altijd voor de gek houden’ maar een innestelingsbloeding is meestal 3 tot 7 dagen voor je NOD en ongeveer 8 tot 10 dagen na je eisprong. Dus je zou over 4/5 dagen al wel een betrouwbare test in de handen kunnen hebben. Ik duim voor je.

Hoi Spoonie’ heb je verder wel een strakke regelmatige cyclus ? Zo ja dan klinkt het als een innestelingsbloeding’ dat komt bij 1 op de 5 vrouwen voor. En de krampjes als ze af en toe op komen zetten’ klinkt ook normaal. Je lichaam kan je natuurlijk altijd voor de gek houden’ maar een innestelingsbloeding is meestal 3 tot 7 dagen voor je NOD en ongeveer 8 tot 10 dagen na je eisprong. Dus je zou over 4/5 dagen al wel een betrouwbare test in de handen kunnen hebben. Ik duim voor je.

Terug
Bovenaan