Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ah neeeee Rvis Ik vind het iedere keer zo erg als ik lees dat je wéér ongesteld bent geworden. Ik gun t je echt zo hard!
@beautygirl wat je zegt over een opgezwollen buik, ik heb daar nu dus ook (weer) last van. Had dit de vorige 2 keren ook. Mn moeder vroeg toen ook nog of ik zwanger was.. Wanneer is jouw NOD?
Ja shit! Word liever elke keer maar gewoon meteen ongesteld. Dit is 3x niks. Maargoed. Heb niets te kiezen!
Duim voor jou beautygirl! En een fijne vakantie! Wij kunnen volgens mij op/na vakantie langzaam weer beginnen met klussen dan... Hebben jullie dat ook dat je bijna tegen de klusperiode op ziet? Heb er vaak gewoon geen zin meer in....
Oh vandaag zo heerlijk geknuffeld met mijn nichtjes en neefjes tijdens de familie dag! Het jongste kindje is 8 maanden en vriendlief ook. Wat is het mooi om te zien. Heel erg veel afleiding gehad.
Lig ik nu net in bed voel ik me toch pijn krampen of steken bij mijn onderbuik/baarmoeder.
Inmiddels 6 dagen voor NOD!
Hoe gaat het met de andere meiden?
@beautygirl ik zit 8 dagen voor NOD en werd wakker met een opgezwollen buik en ook steken in mn baadmoedee/onderbuik. Mijn zegt dat ie voelt dat ik zwanger ben xD
Fijn dat je lekker hebt geknuffeld met je neefjes en nichtjes!
Ik ben ook aan t wachten. Vermoedelijk 4-5 dagen na ovulatie nu. Wat me wel opvalt: ben doodmoe! En veel hoofdpijn, zou t een teken zijn doordat progesteron nu hoog blijft als t raak zou zijn?