Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey ook spannend voor jou. Wanneer is je NOD? Want volgens mij lopen we weer gelijk op. 
Mijn vriend weet wanneer ik ongesteld kan worden en dat ik bij geen menstruatie zowel een zwangerschapstest als ovulatie test meeneem. Ik ga dan 19 of 20 juni testen heb ik besloten. Dan zijn we lekker zen zonder stress en zijn er geen bekenden om ons heen. 
Opgezwollen buik en steken komen me bekend voor. Heb ook echt een rommelbuik/baarmoeder vandaag. 

@beautygirl mijn NOD is 18 juni, nog weekje wachten dus. 
Groot gelijk dat je het beide meeneemt op vakantie. Hoelang ga je weg? :) 

@beautygirl Ja het blijft spannend iedere keer weer. Maar lekker hoor 13 dagen weg samen. Zou idd de laatste met z'n tweeën kunnen zijn! Wij gaan 14 juli voor een week kamperen in de ardennen. Nu kan dat nog, stel ik zou zwanger zijn. 

@laindey kamperen is ook heel leuk! Heeft altijd wel iets heel gezelligs. 
Laat de week maar heel snel voorbij gaan zodat we bij onze NOD komen

Hallo dames, 
Ik was een beetje aan het speuren en kwam jullie berichtjes tegen. Wij zijn nu net begonnen aan de eerste ronde voor een tweede kleintje. Aanstaande donderdag NOD, voel al een week gerommel en allerlei bijzondere dingen. Afgelopen weekend getest maar niks... Merk dat ik het zo moeilijk vind om t wachten en vooral om niet teveel te hopen. Bij de eerste was het meteen raak dus dat maakt dat ik nu echt super ongeduldig ben... Nog een paar nachtjes (niet) slapen... Succes allemaal!!

@gebruiker452323 ja dat wachten is zo verschrikkelijk. Ik heb ook al een paar dagen een flinke onrustige buik en ik mag pas de 18e testen :eek:

Terug
Bovenaan