Wachten op NOD, wie nog meer?

Oh nee beautygirl!! Hopelijk zet het niet door. Wij gaan maandag op vakantie, dus ik zal volgende week niet echt online zijn. Als het goed is beginnen op vakantie ongeveer mijn vruchtbare dagen weer. Dus mogen we op vakantie aan de slag..... 

@Rvis nog steeds geen verandering. Wel steken in mijn onderbuik, rugpijn en hoofdpijn. Wij gaan ook maandag op vakantie dus zowel ovulatietesten als zwangerschapstesten gaan mee naar griekenland

Hier 5 dagen over tijd! Het is de eerste keer dat we het geprobeerd hebben en inderdaad, wat een spanning brengt het allemaal mee! Had ik ook nooit verwacht!
Ik ben altijd wel onregelmatig. Op mijn eerste NOD was de test negatief. Sinds de dag daarna heb ik rare afscheiding en 2 keer echt een heel klein beetje bloed gehad, dat heb ik nog nooit zo gehad, zou het toch een zwangerschap kunnen zijn?
Af en toe heb ik een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik, kan ook wat spanning zijn, en soms een steek in mijn borst en soms een steek onder mijn oksel.

ahw beautygirl :( Balen zeg! Wel fijn dat je dan maar 1dag ongesteld bent op vakantie. Geniet van je vakantie, even nergens aan denken! Behalve als je vruchtbare dagen beginnen ;) 

Beautygirl wat shit!! Balen. Ga maar lekker van je vakantie genieten en lekker ontspannen met zn tweetjes. ? Fijn dat je maar 1 dag op vakantie ongesteld bent, is toch niet zo fijn anders!

Terug
Bovenaan