Wachten op NOD, wie nog meer?

Hi dames 
Hoe is het hier?
Ik ben op vakantie, en aan mijn tepels te voelen heb ik (denk ik?) Mijn eisprong al gehad. We hebben er op vakantie niet echt rekening mee gehouden, gewoon seks gehad wanneer we zin hadden. Ik heb dit keer geen ovu testen gebruikt dus geen idee wanneer precies mijn nod is. Hopelijk hebben we hier in Italië ons kindje gemaakt ?? Dacht even een update! Voelt goed om even los te laten op vakantie.. Al wist ik wel dat ik ergens in deze week misschien mijn ei zou hebben.. Maar  is fijn om even niet op commando te seksen en gewoon omdat je zin hebt in elkaar! ❤ Genieten. 
Benieuwd hoe t met jullie is allemaal.

Liefs

Hoi dames,
Heb 1 keer eerder gereageerd in dit topic maar ben wel altijd mee blijven lezen! RVis als je gewoon seks hebt zonder dat het een moetje is en je verder gewoon lekker aan het genieten bent op vakantie dat geeft toch grotere kansen dan dat je op de klok seks hebt omdat het moet.. Hoop echt dat het snel raak is voor je ? dat worden toch stiekem weer 2 lange weken
Zelf zit ik nu 1 week na mn eisprong. Ben er deze maand ook wat losser in gegaan en moet zeggen dat het me wel bevalt. Eerst was het constant van nod naar eisprong toeleven en dan weer naar de nod. Deze maand gelukkig niet!
Groetjes

@Rvis lekker om er minder mee bezig te zijn op vakantie. Nu afwachten voor je! Geniet van je vakantie! 
Ik ben ook wat stiller! Ook op vakantie en de laatste 4 dagen gaan in. Ik heb de ovulatie testen mee van CB en ik ben maandag begonnen. Tot op heden nog geen smiley maar dat verwachten ik ook nog niet. 
We willen rond de smiley zeker 2x seks hebben en thuis is dat lastig door werk. We wachten af! We zijn als we terug zijn nog een weekje beide vrij. 

Hii.  Nou ik klets graag mee! Ik zit nu op mn 2e gemiste menstruatie dag en ook ik had gevoel dat raak zou zijn. Heb zelfs zn predictor early opgehaald die kon ik 6 dagen vóór mn menstruatie testen... dus gedaan... negatief..
 Maar heb toch even gewacht tot ik wel zou gaan menstrueren... Nou niet dus.. vreemd ik voel wel al menstruatiepijn en misselijkheid. Vanmiddag heb ik weer 1 getest ook negatief... heb nog 1 test over die ga ik gebruiken na mn cyclus pfff echt spannend! Hoop voor jullie allemaal dat het positief gaat worden! Duimen ?

@Rvis & beautygirl ik vind het fijn om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn op vakantie en er eigenlijk niet volledig mee bezig zijn! Hopelijk is het bij jullie beide raak zodat je later tegen je kindje kan zeggen dat ze op vakantie zijn gemaakt ?
@Kiki Charlie oh what happened? ? Volgens mij zijn we toen ongeveer tegelijk zwanger geraakt als ik 't me goed kan herinneren.. 
@marijke wat spannend! Zolang je geen bloed hebt kan t nog alle kanten op gaan! 
Ik heb als het goed aankomend weekend mn eisprong. Heb een feestje zaterdag maar ik heb al besloten niet te drinken. Mn vriend doet met me mee met niet drinken! En dan kan ie ook mooi bobben haha. Mijn NOD zou dan 15 juli zijn, dat is de 2e dag van mn camper vakantie. Dus de testen gaan ook met mij mee op vakantie.

Vandaag NOD (dag 32!!) maar testje vanmorgen was omowit :’(
Ik denk dat ik over twee dagen nog een testje doe als ik nog niet ongesteld ben. Heb vaker gelezen dat dames toch positief testen na een aantal dagen.
Ik blijf kleine hoop houden maar ik mag niet zeuren want dit is pas onze allereerste poging. 

Terug
Bovenaan