Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey
ons zoontje is door een vroeggeboorte van 23+1 overleden??
het is zo verschrikkelijk.. het is nu een paar weken geleden. We missen hem zo verschrikkelijk. Onze kinderwens is hierdoor ook sterker geworden. En hopen dat het ons nog een keer in de toekomst gegunt mag zijn. We gaan nu natuurlijk niet meteen weer beginnen daar is het nog te vroeg voor. Eerst volgen er sowieso nog gesprekken hoe dit gebeurd kan zijn, en of er uberhaupt iets aan de hand is geweest. Of dat we gewoon ‘pech’ hebben gehad, zoals ze dat zo zeggen... 

@kiki Charlie oh jeetje :( Wat erg zeg! Lijkt me echt verschrikkelijk om na zoveel weken je kindje te verliezen.. Ik snap het helemaal dat jullie nu nog niet gelijk verder gaan.. Je moet doet eerst verwerken en ik denk dat dat best wel wat tijd nodig heeft. Sterkte! ?

Oh wat vreselijk! Heel veel sterkte! Kan me alleen maar voorstellen hoe je je moet voelen. Hopelijk kun je het een plekje geven,al denk ik dat dat tijd nodig heeft. Nogmaals, veel sterkte! ?

Ik ben weer terug in Nederland! 
Ik baal alleen ontzettend wat ik heb nog steeds een positieve clear blue ovulatie test gehad ???
Mijn cylcus is dus weer ontzettend lang deze maand. Ben dus daardoor weer boos en verdrietig tegelijk. Ik had afgelopen 2 cylcus periodes weer 30 dagen en nu op dag 18 nog steeds niks positiefs. 
Hopelijk hebben jullie meer geluk

Hey 
Afgelopen vrijdag 10 dpo roze en daarna bruin verlies gehad. Ik dacht wauw innesteling bloeding! 2 dagen aangehouden en zondag morgen ineens vette krampen :( weinig bloed verloren tot nu toe maar ben zo in de war. Is dit nu een mislukte innesteling geweest die meteen is afgestoten? 
Eigenlijk had ik waarschijnlijk woensdag of donderdag ongesteld moeten worden.
Jullie hier misschien ooit iets over gelezen of dat kan? Google maakt me niks wijzer..
@beautygirl wanneer zou je ovulatie zijn uitgaande van je langste cyclus? Misschien dat dat een beetje hou vast geeft.. hopen dat ie snel springt!

Ik ben nu 6 dagen overttijd en de rode duivels zijn nog nergens te bekennen. Geen klachten dat maakt het ook wel een beetje spannend wel of niet positief ? 
Testen 2 x negatief. Wil zaterdag weer testen als er niets veranderd is. 

@jilla ja, dat hou ik wel in mijn hoofd en blijf ook doorgaan met ovulatie testen. Maar ik ben er bijna doorheen?
Ik moet dus deze week nieuwe kopen. 
Vanaf vrijdagmiddag kan ik ze niet meer doen tot zondagavond, seks ook niet doordat we een weekend met de hele schoonfamilie in 1 huis zitten en we maar 2 toiletten hebben. 
Durf ik dan echt niet. Zal het sowieso nog even met vriendlief erover hebben. 

Ja balen en je had die van cb toch? Die zijn volgens mij ook nog best prijzig. Je zou bijna zeggen vrijdag ochtend en maandag als je weer thuis bent toch proberen te klussen? Als je er deze maand toch voor wilt gaan.. de vraag is dan alleen kun je dan niet beter vanaf maandag gewoon regelmatig vrijen zonder de ovu testen want als ie het weekend is geweest test je voor niks 

Terug
Bovenaan