Wachten op NOD, wie nog meer?

Oh ja dan is het niet gek als je niet precies op 28 dagen ongesteld word hoor.. sommige zelfs pas na maanden! Hoop dat ie wel snel begint voor je dan weet je waar je aan toe bent 

He Beautygirl, ondertussen al n positieve ovu test gehad? 
Ik heb over een paar dagen mijn nod.. Maar dit keer heb ik iets geks. Iets wat ik eerder nog nooit gehad heb. Ik heb een mega opgezette buik! Echt bizar. Zelfs mijn vriend zei het net ineens! Wat zit je broek gek, ik zeg ja komt door mijn buik! Huh zegt ie.. Zo is jouw buik toch nooit? ? En het is echt mijn onderbuik.. Ook een opgeblazen gevoel al de hele week.. Zou het... ? ???? 

@Rvis nee ? maar sinds vandaag heel erg eiwitachtige afscheiding en mijn streepje werd donker. Dus ik denk morgen. Dat is ook meteen mijn laatste kans, want ik ga morgen op familieweekend.
gisteren hebben we het gezellig gemaakt en morgen ochtend ook maar even nog. Vanavond lukt niet meer. 
Ik zie het weer iets positiever in. 
Ik denk dat mijn NOD op 20 juli is, dat betekend dat ik pas na mijn NOD mag testen.
spannend voor jou! Heb je zelf een idee? Ik ga keihard duimen voor je, dat het deze keer maar raak voor ons mag zijn. 

Mijn ovulatie test was eindelijk positief op dag 22 in mijn cylcus! Mijn afscheiding gisteren had ik het vermoeden al.
 Dat betekend een langere cylcus. 

@RVis ik herken wat je zegt over die opgezette buik ik heb het vooral s avonds heel erg als ik op bed lig zo apart nooit gehad ook. ik dacht dat ik gek werd en mezelf gek maakte daarom omtrek eens opgemeten maar dat is s avonds 6 cm meer heb dit nooit gehad. 10 juli NOD ben zo benieuwd  

Terug
Bovenaan