Wachten op NOD, wie nog meer?

Beautygirl, fijn dat je eindelijk n positieve test had!! Nu hopen en afwachten. En een langere cyclus kan soms vervelend zijn... Maar! Er is tenminste een eisprong!! Dus goede hoop. Mijn vriendin is met haar langste cyclus ooit juist zwanger geworden.. Dus?
Gebruiker100ennogwatcijfers, gek he! Ik moet wel zeggen, heb t niet alleen savonds.. Echt smorgens begint t al. Soms ook n soort vage 'buikpijn' wat niet echt echte buikpijn is.. Maar voel me echt opgeblazen. Toen ik dat gisteren aan n collega vertelde was het antwoord: Misschien ben je zwanger. Maar diegene weet niets van ons traject af, dus sinds toen had ik zoiets van.. oh ik hoop het!!

@rvis ja een eisprong is fijn! En de testen werken nog steeds. Mijn vriend vond een smiley dus ook wel prettig. Toch om de dag seks gehad met vandaag als afsluiter want het weekend kunnen we niks doen.
dat geeft me hoop om in een lange cylcus zwanger te worden.  Als ik 14 dagen reken zou mijn cylcus deze maand 36 dagen zijn. Dat is nog niet eens mijn langste. En ik ovuleer nu een week later. 
We hebben in iedergeval seks gehad met plezier, en nu gaan we op standje relax met mijn schoonfamilie.

@rvis Ik weet dus nu sinds woensdag dat ik zwanger ben? maar heb ook een onwijs opgeblazen buik!!
Blijf ook met vlagen buikpijn hebben, niet echt pijn, maar beetje kramp, zo van, me menstruatie komt er aan, maar die komt niet!!
Duurt vaak paar minuten dan is het weer weg maar wel gedurende de dag die buikpijntjes! Ik ga voor je duimen!
Verder had ik dus alleen super veel honger! En koude rillingen met 26 graden buiten in het zonnetje!

Ik duim voor je beautygirl! ?
Oh proficiat epf!!!!! Wat fijn!?
Aaah nou heb ik de neiging om morgen te testen....... Ik moet zondag ongesteld worden DENK ik. Maar aangezien we dit keer geen testen hebben gebruikt weet ik dat niet zeker. 

Terug
Bovenaan