Wachten op NOD, wie nog meer?

Thnx dames!

Beautygirl, nu ga ik op jou hopen.. Ik kom af en toe spieken hier! ???

Maandag ga ik de fertiliteitsarts bellen, spannend! Strx naar een festival, ben blij dat ik het weet, dat word geen alcohol meer!! 

Hoi dames, ja ik lees nog steeds mee :).
En zat eigenlijk echt te wachten op dat bericht Rvis.
SUPER SUPER GEFELICITEERD, het is je echt gegunt en wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap toe :).
Alles andere dames natuurlijk oom gefeliciteerd en/of succes met wachten en hoop dat jullie allemaal geluk mogen hebben.
Veel liefs Denise

Oooh! Lees je nog altijd mee? Wat leuk!! ?Hoe is het met jou?? Hoe ver ben je inmiddels? 
Ja ik had echt zon voorgevoel.. Mijn buik is echt raar al de hele week! Ik ben heel blij en heb tegelijk nog niet het gevoel dat het doorgedrongen is. Ook bij mijn vriend niet. Maar dat komt vanzelf.. Hopelijk gaat alles goed! 

Ja ikkom zo nu en dan ffbuurten, kijken hoe het gaat met iedereen maar ben te moe om veel mee te kletsen.
Vind het wel toevallig dat het moment dat je er niet echt mee bezig was (vakantie) dat het raak was, zo ging het bij mij ook.
Ik ben inmiddels 30 weken nu en het gaat eigenlijk best goed, had deze zwangerschap alleen veel en vroeg last van mijn bekken maar mag eigenlijk verder niet klagen. Ik moet nu wel rustig aan doen en mag niet veel meer omdat ik weinig vruchtwater heb maar de kleine man maakt het goed en we hebben nog een paar weken te gaan, gaat zo snel allemaal.
nou geniet maar lekker hoor en het besef komt meestal pas echt na de eerste echo.

Terug
Bovenaan