Wachten op NOD, wie nog meer?

Ook ik kijk hier nog geregeld...gefeliciteerd RVis!!!!! Cliché maar....geniet ervan want de tijd gaat kei snel!!!!!!!!

Oh fijn dat het goed gaat dns!! Jeetje alweer 30 weken, wat gaat het snel! Weet je wat het word? Of wilde je het niet weten?
Ik ga morgen bellen! Benieuwd wanneer de eerste echo komt! Meestal met 8 weken toch? 
Bv, leuk om jou hier weer eens te zien! Hoe is het met jou? Hoe ver ben jij inmiddels?

Leuk BV dat jij ook nog mee leest. :)
Ik wilde het heel graag weten Rvis en het word een jongetje ?.
BV jij liep voor op mij toch? Ben je al bevallen of is het bijna zover?

@DNS en @BV  wat leuk dat jullie terug komen hier op het forum! Hopelijk blijven jullie nog terug komen. 
Gaat het goed met jullie zwangerschap? 
@RVis spannend! Hopelijk heb je snel een echo.

Hier gaat het super! Gisteren zat ik op 34 weken. Echt aftellen dus!! Vanaf het begin geen enkel kwaaltje gehad, dacht toen ook echt (voor het eerst!!) dat ik niet zwanger was. En toen bleek ik wel zwanger te zijn ? blijf dus gewoon hopen mensen, ook als je niks voelt! En eigenlijk heb ik nog steeds nergens last van. Voor mij is het dus echt een zwangerschap waar je alleen van hoeft te genieten.
We weten inmiddels dat we een zoontje krijgen, uitgerekend 18-08-2018! 
Met de eerste echo was ik trouwens 6 weken zwanger en er was al een kloppend hartje te zien! 
Ik wens jullie allemaal heeeeeel veel succes en lees alles gewoon lekker mee! 

Leuk meiden! Vind het erg leuk dat jullie het forum nog bezoeken! En fijn dat het met beide zo goed gaat! En jullie krijgen beide een jongetje! ?? 
En bv, spannend bijna uitgeteld!!! Succes met de laatste loodjes! 
En beautygirl, ik duim zo hard voor jou deze maand! Dikke ? Rond de 20e nod? 

@RVis GEFELICITEERD ?
wanneer mijn nod precies is weet ik niet. Deze maand alles los gelaten en ook geen ovulatietesten gedaan. Vorige maand had ik een cyclus van 28 dagen. Zit nu op dag 26. Sinds gister een erg opgeblazen buik. In de ochtend valt het mee maar in de avond is mijn buik echt mega opgeblazen en kan hem dan ook niet intrekken. Verder helmaaal nergens last van.. (zou het een goed voorteken zijn???) 

Hey dames! Ik meld me weer even!
@Rvis gefeliciteerd ?

Mijn NOD is 20juli... Deze maand bewust even geen ovutesten gebruikt. Kan t wel steeds meer loslaten dan in het begin.. ben er minder erg mee bezig.. k zorg dat ik de boel wel in de gaten houd maar niet meer 24/7 in mn hoofd ermee lopen... wat wel fijn is.. gek wordt je er anders van. Als ik terug lees in m'n Kalender dan zou ik 5/6juli m'n eisprong hebben gehad.. hopelijk is het raak..
Heb niet super veel kunnen knuffelen..maar wel voor en rond de dag van m'n eisprong. Mocht ie nu ineens wel 9juli zijn..dan morgen maar weer even klussen. 
M'n vriend is niet zo lekker deze week dusja dan is t even minder dan anders.. hopelijk mag dat de pret niet drukken.. we zitten in de 5e ronde...

Terug
Bovenaan