Wachten op NOD, wie nog meer?

Chantal, ik wil je geen hoop geven maar dat had ik ook vanaf een week voor mijn nod!! En EPF had dat ook! Succes  ??

Krokusjes, thnx! ? succes deze maand!

@Rvis 20 juli inderdaad! Zo spannend. Morgen begin ik weer met werken dus heb ik ook lekker afleiding. Al moet ik zeggen dat ik er weinig mee bezig ben geweest. 

Beautigirl ik hoop ook echt op een positief nieuwtje van jou deze maand. Dat zou geweldig zijn?.
BV spannend joh ja je loopt echt een paar weken voor op mij hihi had ik goed onthouden.
Voor alle dames die nog wachten en bezig zijn heel veel succes en ik moet echt even erbij zeggen. Ik voelde elke maand vanalles en was er heel erg mee bezig maar het moment dat ik het los liet en er totaal niet mee bezig was, nou die maand was het dus raak. Ik had enkel 4 dagen voor nod dat ik de kooklucht van mijn buten niet kon verdragen (vandaar de test) verder totaal geen kwaaltjes gehad de eerste weken.

Succes Liefs

@RVis gefeliciteerd !! ? 
@Chantal ik heb precies hetzelfde als jou met die opgezette buik vind het zo vreemd heb het nu ongeveer een week elke avond weer terwijl er overdag dus niets aan de hand is. heb al wel paar dagen dat ik me vreemd voel en niet helemaal mezelf maar verder niet echt klachten , ja dat vage dingen die je zo beetje overal aan zou kunnen koppelen. als het goed is morgen NOD dus moet nog even afwachten maar vind het zo spannend haha 

Ik had afgelopen donderdag mijn sprong. En ik voel van alles. Heel vreemd. Lichte krampjes, gevoelige borsten, s’ochtends lichtelijk bloedverlies de rest van de dag niet, misselijk maar niet zo erg dat je moet overgeven. En heel vaak moeten plassen?.
Als ik op mijn gevoel zou moeten afgaan dan zou ik zeggen dat het raak is, maar durf hier nog niet aan toe t geven omdat we nog zolang moeten wachten met testen. Ook mijn vriend denkt dat het raak is. Maar we zullen nog anderhalve week moeten wachten. Evt kan ik volgende week maandag een vroege test doen, maar weet nog niet als ik dit wel echt wil.

Dankjewel!!
Nu wachten tot het 30 Juli is... Eerste echo❤ Dan ben ik 7 weken als het goed is. Vind het lastig om mijn mond te houden joh! 

Ik duim voor jullie dames! ??

@RVis super spannend zeg !! kan ik me goed voorstellen hoor ik zou denk ik ook niet lang mijn mond kunnen houden haha ben altijd een flap uit ?

Terug
Bovenaan