Wachten op NOD, wie nog meer?

Rvis gefeliciteerd! ❤️? Het werd tijd hé! Ik ben zoooo blij voor je!
Ik heb vandaag eindelijk mn ovulatie, 8 dagen later dan eigenlijk zou moeten. Ik werd al bang dat ik deze maand geen eisprong zou hebben. 

@RVis en Beautygirl ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar ik kom soms nog eens langs om te kijken hoe het met jullie gaat... En wat zie ik nu RVis, wat een geweldig nieuws meid, van harte proficiat!!! Ik ga heel hard duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan!

@Rvis spannend! Hopelijk een mooi kloppend hartje 30juli.
@laindey ik was er ook bang voor. Bij mij was die ook 7 dagen later. Heb je ovulatie testen gebruikt? 
@niroflo ja, ik ken je nog wel! Leuk dat je komt kijken. Gaat het goed?
Hier is het weer wachten. Vandaag begin ik weer met werken. En heb eigenlijk tot zondagavond van alles gepland, dus heb lekker veel afleiding! Zo af en toe kom ik even langs op het forum als ik in mijn pauze zit of s avonds op de bank. 

Rvis: Na weken (miss wel maanden) dacht ik; ach laat ik weer eens even kijken op het forum! En dan dit bericht lezen........  wauw?? van harte gefeliciteerd ?? 

Beautygirl; ik blijf voor je duimen dat jij ook een positieve test mag hebben!!!

@Beautygirl lief dat je het vraagt! De zwangerschap verloopt goed ja. Inmiddels 13+2 en ons dochtertje is gister voor het eerst mee geweest om naar het hartje te luisteren. Het is wel rot om jou hier nog altijd met lege handen voorbij te zien komen. Ik ga hard voor je duimen meid!

@beautygirl Ja heb testen gebruikt, daarom wist ik ook zeker dat ik nog geen eisprong wat gehad. Gisteren eindelijk positief getest en heb vanochtend mn eisprong gevoeld.
Nu is het wachten wachten wachten. Gelukkig ga ik zaterdag op vakantie en heb ik afleiding. 21 juli ben ik jarig en wil dan eigenlijk al gaan testen, wellicht een super mooi verjaardagskado dan ? al is dat wel 2 dagen voor NOD.. 

Wanneer mijn nod is geen idee, misschien is die al wel. Heb een onregematige cyclus (vorige maand 28 dagen, daarvoor 32) tot op heden nog geen menstruatie (zit vandaag op dag 28) mijn buik blaast nog steeds op, in de ochtend is die normaal en in de loop van de dag word ie steeds dikker, in avond kan ik me broek niet meer aan hebben zit dan zo strak. Dit is dag 4 al dat ik dat heb. Nu heb ik wel prikkelbare darmen en dus wel vaker een buik die op blaast, maar zo erg nog nooit gehad.
ik wacht zowiezo tot het werkend met testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen. Zal zo leuk zijn als ik mijn vriend op ze verjaardag (die is maandag jarig) een leuk pakketje kan geven met een positieve test ?

Pfoe..dat wachten op de nod is en blijft irritant...moet nog een paar dagen wachten.. voel me af en toe beetje duizelig.. soms blijft t lang hangen.. vandaag enorme trek ik zoetigheid en vaag gevoel in onderbuik alsof ik ongi moet worden..maar dat is veeeels te vroeg... Er is geen pijl op te trekken...? Want de symptomen kunnen van menstruatie zijn of zwangerschap.. iemand in mijn omgeving zegt dat het wel eens raak kan zijn deze maand. Ze heeft t vaak goed gehad bij andere ook... Deze maand geen ovutesten gebruikt om het nog meer los te laten. Gaat over t algemeen gewoon goed en denk ik er niet mega veel aan..alleen als je nod eraan komt sta je er meer bij stil van zou het??
Wie heeft ook de nodige rond de 20e van juli?

Terug
Bovenaan