Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niroflo, fijn dat je zwangerschap goed verloopt! Toch een opluchting als je de 12 weken voorbij bent lijkt me!
En Laindey, heb jij normaal wel een regelmatige cyclus dan? Fijn dat je nu wel je eisprong hebt gehad. Ik duim hard dat het snel weer raak mag zijn ?
@dns dat hoop ik ook. We wachten netjes af. Meer kan ik niet en lekker veel afleiding doet wonderen.
@laindey top! Vind het zelf goed om te weten wanneer mijn eisprong is. Al merkte ik het heel erg aan mijn afscheiding. Dus gelukkig had ik zelf gelijk.
@niroflo WoW, gaat snel de tijd. Snapt je dochtertje het een beetje? Bijna 15 weken. Wil je weten wat het wordt?
@sjkn lief dat je hier ook nog komt!
Ik hoop ook dat ik eindelijk een keer positief nieuws heb voor onszelf maar ook naar julie.
@Rvis voor mn BBZ had ik wel een regelmatige cyclus maar merk dat het na m'n bbz erg onregelmatig is geworden.
@beautygirl ik merkte het inderdaad ook aan mn afscheiding. Had er eigenlijk ook wel extra goed op gelet.