Wachten op NOD, wie nog meer?

Hey Rvis,
ik heb enorm last van mijn borsten en tepels. Ze zijn voller en mijn tepels zelf zijn groter. Dit heb ik normaal nooit! Ik heb nooit last van mijn borsten eigenlijk en heb ook niet echt uitstekende tepels, maar sinds een par dagen wel. 
Ik zit ook onder de pukkels maar dat zal ook wel de warmte zijn. 
Als er geen menstruatie is gaan we zondag ochtend in alle rust testen. Dan zijn we allebei vrij en hebben we geen plannen.
Hoe gaat het met jou?

Oh spannend! Hopelijk is dat een goed teken! Ik ga keihard voor je duimen!! 
Met mij gaat het goed, soms wat hoofdpijn, maar is te verwaarlozen. En wel heb ik echt een buikje! (Komt waarschijnlijk gewoon door mijn darmen hoor, kan onmogelijk van het vruchtje zijn). En mijn borsten zijn huge en pijnlijk! Gelukkig verder (nog) niet echt misselijk ofzo! Dus dat is wel fijn. Ben echt aan het aftellen tot de echo en dat we het gaan vertellen! Kan het bijna niet voor me houden.... Zo spannend allemaal!

Ja dat hoop ik! We wachten af! Als ik nieuws heb laat ik menstrueer of een positieve test laat ik het weten. 
Een klein buikje, leuk! Kan je het wel verbergen? Ik hoorde dat het per persoon verschilt dat je een buikje ziet of niet. 
Snap ik! Nog even geduld en dan mag je het vertellend

Spannend beautygirl! Symptomen klinken goed in ieder geval. 
Ik twijfel heel erg bij mezelf. Gisteravond en vandaag licht roze afscheiding, wel wat puistjes en enorm opgezwollen buik. Maar verder niets. Dit is dag 11 na ovulatie dus er kan nog wel veel gebeuren. Wel veel afleiding hier in de ardennen. Helaas vanavond weer.naar huis. 

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben bijna blij om te lezen dat ik niet de enige ben die vol spanning op haar NOD zit te wachten. Soms vraag ik me af of ik zó graag wil, dat ik daardoor symptomen krijg of dat het deze keer toch raak is. Ik heb al bijna twee weken last van enorme vermoeidheid. Zo erg dat ik elke middag een poos op de bank slaap. Daarnaast lage rugpijn, hoofdpijn, emotioneel, zin in chocola en vet en een week lang menstruatieklachten gehad. Nu zit ik 3 dagen voor mijn NOD. Normaal gesproken heb ik echt wel PMS klachten, maar nu dus niet. Vandaag voor de tweede keer een vroege test gedaan en die is hartstikke negatief. Nog maar even duimen!

Ik ga er vanuit dat mijn menstruatie is geweest al was ie wel heel vreemd deze maand. 
Zaterdag begon het smorgens met wat roze verlies, toen 1x rood met afvegen en daarna niks meer zondag wat bruin af en aan maar niet noemenswaardig. Maandag ook niks, dinsdag helder rood bloed met een aantal stolsels. En iets buikpijn. Woensdag werd het al weer minder en gister tegen de middag was het alleen nog maar met afvegen en savonds niksnut meer. Zo vaag. Nooit gehad zo. Normaal altijd 5 dagen flink bloed verlies.
twijfel een beetje of ik nog een test ga doen of dat ik gewoon afwacht?

Terug
Bovenaan