Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik zat vanmiddag tijdens werk te bedenken dat ik misschien een late innesteling heb gehad. 

Woensdagochtend 06:00uur werk ik wakker van de onderbuikpijn. Dit duurde ongeveer 15 minuten de enorme kramp. 

Sinds gisteren wat waterig bloed dacht ik te zien en vandaag wat oud bloed. 

Ik heb geen menstruatie pijn, geen rugpijn alleen vanochtend wat licht misselijk.  

Wat denken jullie? Zeker weten zal ik niet wat de pijn is geweest maar zal er een kans zijn? 

Inmiddels nog steeds niks te bekennen!

Zou kunnen, je weet maar nooit! Ik hoop het zo! En het bloeden heeft niet doorgezet.... Dus dat is alvast goed! Morgen testen? 

Xx 

@rvis @laindey @dns vannacht is mijn menstruatie toch echt gekomen.  Ik was zo boos en verdrietig vannacht en vanochtend. 
Dan hebben we heel veel seks rond en tijdens de eisprong gehad en dan nog niet raak. Gelukkig gaat het wel weer en drink ik zo maar even een lekker wijntje bij het eten. 
Ooit komt er bij ons ook een kindje als het ons gegund is. Ik heb vanochtend in iedergeval nieuwe CB ovulatie testen gekocht.

Oh meid wat ontzettend balen, ik begrijp je boosheid helemaal hoor. Ik blijf voor je duimen en wens je veel sterkte ?

Shit!!! Had het zo gehoopt! Hopelijk komende maand... ? Snap die teleurstelling zo goed! Sterkte en geniet van je wijntje!

Terug
Bovenaan