Wachten op NOD, wie nog meer?

@Dns @RVis @Laindey. Het was echt even niet leuk! Kon wel huilen van verdriet. Maar de afleiding deed me goed. Inmiddels gaat het weer en is mijn heftigste dag geweest. Morgen denk de laatste dag. 
Gisteren genoten van de wijntjes en vanavond nemen we er nog maar 1! 
Vanaf volgende week maandag begin ik weer met testen. Ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong ga tegenkomen

Snap ik heel goed! Maar goede instelling heb je! En heerlijk die wijntjes, ik weet dat je liever zwanger zou zijn.. Maar geniet er toch maar van nu het nog kan! Ik hoop gauw op positief nieuws van jou.. Had echt gehoopt dat we nu samen goed nieuws hadden gehad! Knuffel voor jou.

HoiHoi.Lijkt me leuk om mee te lezen...Wij zijn bezig voor ons eerste kindje samen. We zijn al drie kwart jaar bezig. Terwijl iedereen om ons heen zwanger wordt.Mijn NOD was 22 juli. Ik ben nu 1 dag over tijd. Bij elk buik krampje denk ik ow nee, geen ongesteldheid, maar dan zijn het mijn darmen.Wanneer zouden jullie gaan testen. Ik wil het heel graag maar ben bang om weer teleurgesteld te worden. Ook al weet ik dat dat er bij hoort.Heel veel succes iedereen. Ik duim voor jullie..xx

@Kimberly, mijn eisprong was 7 juli en ik teste afgelopen donderdag al duidelijk positief... Wat dat betreft zou ik dus zeggen: zeker de moeite waard om te proberen! Ik weet dat het bij iedereen anders is, en dat het vooral afhangt van wanneer de innesteling plaats vindt, maar wie weet ;)

@Beautygirl ik las dat je goede hoop had, maar dat je helaas toch ongesteld bent geworden. Balen meid! Ik hoop nog altijd dat het nu toch snel raak mag zijn voor jullie!
Ons dochtertje begrijpt dat er een baby in mijn buik aan het groeien is, ze is 4,5 en omdat zij perse een zusje wil willen we het geslacht met de 20 weken echo wel weten, zodat als het een jongen is ik haar van te voren kan voorbereiden.
@Rvis fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Ben de 12 weken inderdaad voorbij en dat is zeker fijn, maar ben wel op mijn hoeden dat er ondanks dat nog altijd van alles kan gebeuren natuurlijk... Over een paar weken de 20 weken echo is ook zeker weer spannend! 

Terug
Bovenaan