Wachten op NOD, wie nog meer?

@kimberly in principe als je niet ingesteld bent kan je de dag van je NOD of dag erna al testen. Alleen als je een late innesteling hebt gehad kan t zijn dat je pas later positief test.
Ik heb vandaag mijn NOD, geen menstruatie en geen krampen. Afgelopen 2 dagen wel heeeeeel licht roze bij afvegen gehad. Vanochtend ook gelijk getest. Het lijkt erop dat er een heeeeeeeeel licht streepje te zien is. Je moet echt goed kijken in het licht. Gelukkig zag mn vriend het ook. Morgen opnieuw testen en hopen op een duidelijkere streep. 

@laindy ? wat spannend en wat hoop ik voor je dat het waar is. Ik hou je berichtjes in de gaten ? en we duimen heel hard mee

@niroflo ja klopt! Kwam door mijn pijnlijke gevoelige borsten wat ik nooit eerder heb gehad. Best stom om te menstrueren maar eigenlijk bloeden ik alleen zaterdag. Daarna oud bloed!
hopelijk komende maand meer nieuws

@Laindey  Aan de ene kant wil ik testen en de andere kant niet. Ben bang om weer teleurgesteld te worden, ook al is het morgen dag 3. Wacht liever tot dag 5.
Ga duimen voor je dat het morgen weer positief voor je is :)

@kimberly ah das shit zeg! Misschien heb je een late innesteling gehad? Ik heb denk ik ook een late innesteling gehad anders zou ik nu ook al dik positief moeten testen. En ik heb maar een heeeeeeeeel licht streepje.

Terug
Bovenaan