Wachten op NOD, wie nog meer?

@bv leuk dat je komt kijken. Hoe gaat het met je? 
@RVis ik ben inderdaad vanochtend bij de huisarts geweest. Die schrok wel een beetje van die lange en onregelmatige cyclussen dat ik meteen een doorverwijzing heb gekregen. Gelukkig! Daarnaast verteld dat ik cb ovulatie testen gebruik maar dat de ongesteldheid  teleurstelling elke keer zwaarder wordt. 
Ik mocht kiezen welk ziekenhuis en wordt gebeld voor een afspraak. De wachttijd dat de huisarts zag was 2 weken en dan kan ik misschien nog terecht voor onze vakantie, anders gaan we gewoon na de vakantie aan de slag. 
Hoe was jouw echo? Ik ben benieuwd en hopelijk is je HCG snel op 0! 
Hier ook niet zoveel energie om te reageren op de dames die nieuw zijn. Ik richt me de komende periode echt even op mezelf want anders ga ik de komende periode niet goed overleven. Want ik vind het doodeng om naar de gynaecoloog te gaan.  De dames die ik al langer spreek, jullie hou ik op de hoogte.

Oh wat fijn beautygirl! Ik hoop dat je snel terecht kunt. Ik herken jouw lange cyclussen zo goed van vóór mijn clomid. Hoop dat ze je goed kunnen helpen en dat je straks dan eindelijk een keer die positieve test in handen hebt! 
Ps. Het is echt niet eng om naar de gyneacoloog te gaan, het went echt. En ik ben een held op sokken, dus als ik het kan, kun jij het ook! ?
Ik ben vandaag weer daar geweest, en mijn hcg was dus wel vrijdag al onder de 2. Dus dat is zo goed als 0. Telde al niet meer.. En dit weekend had ik ineens het gevoel dat ik rechts tóch een eisprong had.. en de echo vandaag bevestigde dat! Dus ik ben heel blij. Nu 2 weken wachten of ik ongesteld ga worden. Als ik ongesteld word mag ik dan met clomid beginnen. Maar aangezien wij voor de zekeheid toch geklust hadden afgelopen week en gisteren.. Hoop ik stiekem toch een beetje dat ik weer zwanger ben?
Blij dat die nare nasleep van de miskraam eindelijk weg is. 
Zag net dat ik alweer bijna een jaar op dit forum schrijf. Time flies.......... 

@rvis Jeeh een eisprong voor jou! Ben echt heel blij voor jou. Hopelijk geen ongesteldheid maar gewoon zwanger!!!
Ik ben ook verre een held op sokken, en ben misschien het meest bang voor de inwendige echo, mocht die komen. Maar eens moet de eerste keer zijn. De eerste keer is even eng. Ik hoop dan zo dat ik clomid voorgeschreven krijg en dat het helpt. 
Hopelijk wordt ik snel gebeld! 

@Beautygirl,
Heb jij ooit bij de huisarts of dokter die metalen vogelbek gehad? indien ja. De inwendige echo is dan echt appeltje eitje. 

Pffff beautygirl en Renate, wat een gedoe voor jullie allebei. Het lijkt me echt verschrikkelijk om die hele medische molen in te gaan. En steeds maar wachten wachten en wachten! 
Hier is alles goed. Ik vind het lastig om hier mijn “succesverhaal” te vertellen, maar misschien geeft het jullie hoop. Ik ben inmiddels al 5 weken moeder van een kerngezonde zoon. 
Ik blijf jullie nog steeds volgen en wens jullie echt allemaal hetzelfde toe!!!

Hoi!
Mag ik mezelf bij jullie toevoegen?
17 september is mijn NOD. En ik heb mezelf de laatste dagen nog nooit zo ellendig gevoelt. Koud, hoofdpijn, misselijk met vlagen, gisteren zelfs een beetje koorts. Zou het dan toch?
Ik maak mezelf helemaal gek en wil het liefst de dagen vooruit duwen!

@bv je mag altijd je succes verhaal delen. Wat super leuk! Hoe bevalt het moederschap? Ooit krijgen wij dat ook @RVis! Mijn dokter vertelde me dat het nie vaak gebeurd dat een vrouw niet zwanger raakt

Terug
Bovenaan