Wachten op NOD, wie nog meer?

Oooh bv! Je bent bevallen!! Proficiat! Wat fijn dat alles goed gaat! Hoe heet ie? Geniet van je kleine mannetje, en ik vind het leuk dat je af en toe komt mee lezen!

Beautygirl, die inwendige echo stelt echt niet zoveel voor.. Gewoon ontspannen. het doet geen pijn, ze gebruiken wat glijmiddel. En in t begin is het een beetje gek om in die stoel te gaan zitten met je benen wijd.. Maar ook dat is snel voorbij. Niet te veel over nadenken! ?

Succes! 

Hoi dames,
ik lees ook nog steeds mee hoor maar vaak niet de energie om te reageren.
B.V van harte gefeliciteerd
Renate en beautygirl en natuurlijk de andere dames Linday en alle andere ik hoop zo van harte dat het voor jullie ook snel goed mag gaan ?

En dan schrijf ik ook nog eens een half verhaal ?.
Vandaag ben ik bevallen middels een keizersnede van een lief klein jongetje, ik was 39+4 weken en omdat ik al 2 keizersnede heb  gehad moest deze (tevens laatste) ook gehaald worden.
liefs Denise

@Beautygirl,
Als je die eendembek al niks vond voorstellen dan stelt dit helemaal niks voor.
Ze gebruiken een medische condoom met glijmiddel dus een stuk confortabler dan die eendenbek. 
Vanwege mijn spiraaltje heb ik die meermaals gehad. 

Gefeliciteerd DNS!!!!! Cliché: geniet ervan want de tijd vliegt voorbij ?
Mijn mannetje heet Luuk. Twee weken te vroeg geboren, mega veel gedoe de eerste week, geen roze wolk toen te bekennen hoor!! 
Inmiddels onze draai gevonden en ik kan zeggen dat ik het makkelijkste mannetje heb die er bestaat. En dan nog zijn er momenten dat je denkt: hoe ga ik dit allemaal doen???? Waar ben ik aan begonnen!!! 
@beautygirl: ik heb met 11 weken een inwendige echo gehad....ongeveer 30 minuten lang en ik voelde er nauwelijks iets van! Gewoon ontspannen en niet denken aan wat ze aan het doen zijn. 

@dns ahhw gefeliciteerd! Geniet van de komende tijd! 
@bv&dns echt super leuk dat jullie nog meelezen. Volgens mij ben ik tegelijk met jullie (even) zwa get geweest. Raar om te bedenken dat ik ook met een kleintje in mn armen had kunnen zitten nu.. Stomme bbz en mk.
@Rvis oh wat fijn dat de hcg eindelijk zo goed als weg is! Ik geef je groot gelijk dat je lekker hebt geklust nu je toch weer een eisprong hebt. Je weet maar nooit! Wanneer is je NOD? 
@beautygirl wat fijn dat je gelijk bent doorverwezen zeg! De wachttijd valt ook nog wel mee vind ik. Inderdaad maar hopen dat je nog terecht kan voor dat je op vakantie gaat. Die inwendige echo, dat stelt echt helemaal niks voor. Tis gewoon een soort kleine dildo met een condoom eromheen? Daar hoef je echt niet bang voor te zijn! 

@DNS gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Die 9 maanden bij jou en @BV zijn voorbij gevlogen. 
@Rvis @kelltessa nou daar hoef ik niet bang voor te zijn dan. Laat het ziekenhuis maar snel bellen.
@laindey ja, zo fijn dat ik meteen ben doorverwezen. Ik hield rekening met een lange wachttijd! Elk ziekenhuis verschilt maar deze wachttijd is heel snel voorbij.

Terug
Bovenaan