Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Gebruiker10090252,
Ik lees hier altijd een streep is een streep en een plusje is een plusje, Ik zou morgen vroeg gewoon nog eens checken als je twijfelt
Ik probeer zoveel mogelijk op de maandag te plannen omdat dat mijn vaste vrije dag is. 1 oktober kon ik al maar dan zitten we in Griekenland. Nu staat de afspraak 8 oktober om 15:30 en dat is onze laatste vakantie dag.
Wanneer het op een andere dag is moet ik mijn leidinggevende op de hoogte stellen. maar die heeft in het verleden ook iui gehad vertelde ze laatst
@Laindey ja dat klopt we waren met een hele groep en bij jou en nog een paar ging het mis. Ik vind dat dan ook zo moeilijk want je gunt het iedereen van harte en daarom blijf ik dan toch ook echt meelezen op het forum en hopen we dat uiteindelijk iedereen straks een wondertje vast mag hebben.
@dns, wat leuk gefeliciteerd!!!!!
@laindey, thnx! Weet niet precies, denk niet aanstaand weekend, maar t weekend erna ergens.
@beautygirl, succes! Ga je evengoed ovu testen gebruiken tot die tijd?