Wachten op NOD, wie nog meer?

@Dns fijn om te lezen dat het bij jou wel goed is gegaan allemaal! Ik heb het vooral afgelopen maand erg zwaar gehad met veel huilbuien en veel zwangerschap bekend makingen om me heen. Maar ik ben weer helemaal positief, ik ga vol goede moed verder.
@rvis ah dan zitten we ongeveer gelijk met NOD. Mijn verwachte NOD is tussen de 21e(volgens mn app) en de 24e (als ik 14 dagen na eisprong aanhou) 
@beautygirl ik ben echt zo benieuwd naar je afspraak, hoe en wat enzo. Hoop echt voor je dat het je wat rust geeft. 

@Beautygirl. Ik lees veel mee en zit in soortgelijke situatie als jij. Moet 5 okt naar de gynaecoloog voor eerste keer. Vind dit ook erg spannend. Misschien een keer sparren in een prive gesprek? Geen idee hoe dat werkt. 

Ik zit ook 5 dagen voor mijn NOD. Maar ik heb niet echt symptomen.  Mijn borsten zijn wat groter maar dat worden ze ook als mijn menstruatie in zicht komt.
Last van innesteling?‍♀️ geen idee. Dacht dat ik van de week wat steekjes had in rechts onder in mijn buik. Maar of dat nou een kramp is geen idee. 
Maar ach niet iedere vrouw heeft symptomen en ik wil niet achter elke dingetje een zwangerschap zien. ?

@Rvis ja, deze cyclus nog ovulatie testen. Daarna misschien even een maandje rust. Al voelt dat als ene verloren maand.
@laindey ja, hopelijk wel! Ik ben er vrij rustig onder totdat ik weer ga menstrueren.
@gebruiker10069690 privé praten kan niet via het forum 

@Laindey, ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb er ook last van. Emotioneel, huilbuien etc. Probeer het nu weer een beetje te relativeren, maar soms is het moeilijk. Vooral met de zwangerschappen om me heen, en bevallingen, en aankondigingen! 
Maar weer duimen dat we beide een hele fijne positieve test in handen hebben dan met onze nod! Zou mooi zijn.

Terug
Bovenaan