Wachten op NOD, wie nog meer?

@Rvis ja is soms echt zwaar als je iedereen om je heen zwanger ziet worden enzo. Het is moeilijk om positief te blijven maar ik hou wel in mn achterhoofd dat stressen alleen maar een negatief effect heeft. Dat helpt me wel eigenlijk. Hopelijk idd beide een mooie positieve test aankomende NOD. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over dit keer :) 

Ik heb gisteren de ziekenhuis papieren binnen gekregen. Mijn vriend en ik hebben beide de formulieren ingevuld en vanochtend op de post gedaan. Dan kan ik nu weer gaan relaxen maar oh wat vind ik het spannend! 
Nog ongeveer 3,5 week tot onze afspraak! Maar eerst gaan we even samen genieten van  een weekje vakantie.

Ik meld me ook even in dit topic 
in juli gestopt met de pil en nu is het ronde 3 voor ons. Ik denk alleen dat dit eigenlijk pas ronde 1 is door het ontpillen hiervoor geen positieve ovulatie test in handen gehad.
gister voor de eerste keer weer een ovutest gedaan.
Wilde eigenlijk een foto van mijn test erin gooien om jullie mee te laten kijken maar geen idee hoe dit moet.
de streep is bijna net zo donker echt een heel klein verschil is hierin maar te zien. Is dit dan al een positieve uitslag of dan nog net niet? Ik heb zelf niks gemerkt van een eventuele eisprong. Volgens de berekening zou ik dit morgen moeten hebben. 
Gister wel al goed geklust. Wat denken jullie vanavond weer klussen of beter een dag tussen laten in verband met de kwaliteit van het zaad?
mijn cyclus duurt 27 dagen en zal normaal op 2 oktober mijn nod hebben. 

Groetjes 

Net weer een ovutest gedaan en is een toch wel een stuk lichter als die van gister. Die van gister was bijna net zo donker of net zo donker vind dit moeilijk te zeggen. Heb ik dan mijn eisprong al gehad of komt die dan inderdaad rond de dinsdag, dit zou via de berekening zo zijn als ik weer een cyclus van 27 dagen zou hebben...

groetjs 

Terug
Bovenaan